Gå til innhold

Fuckfriend som har blitt noe mer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fuckfriend/pulevenn - kall det hva du vil. Det er helt i starten og vi trives godt sammen. Kan godt bruke en hel kveld sammen og prater hver dag. Ingen av oss er egentlig ute etter et forhold. Men kan dette holde på sånn da? Noen som har erfaringer å dele om dette? 

Anonymkode: 0eab9...ef3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både og. 

Har hatt sånne før uten at det har vært følelser inn i bildet. Samtidig som jeg har avsluttet det pga. følelser. 

Kommer helt ann på personen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også vært igjennom det der, men forhistorien er rimelig komplisert, men begynte med at jeg møtte hu ute, bare hang å prate på en brygge, dro hjem til hu, plutselig ligg, hang mer sammen og vi fortsatte FF, ble sammen etter 3 mnd'er, uoffisielt så og si etter 2-3 uker.

Anonymkode: aca6c...04b

AnonymBruker
Skrevet

Som regel blir det alltid følelser i bilde fra en av partnene. Fuckfriend er en jævlig dårlig ordning, ender alltid med et helvete.

Anonymkode: 37d1b...39c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som regel blir det alltid følelser i bilde fra en av partnene. Fuckfriend er en jævlig dårlig ordning, ender alltid med et helvete.

Anonymkode: 37d1b...39c

Signerer 200 %!!!!

Anonymkode: bec09...50f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en fuckfriend/pulevenn - kall det hva du vil. Det er helt i starten og vi trives godt sammen. Kan godt bruke en hel kveld sammen og prater hver dag. Ingen av oss er egentlig ute etter et forhold. Men kan dette holde på sånn da? Noen som har erfaringer å dele om dette? 

Anonymkode: 0eab9...ef3

Dere er vel praktisk talt shærster, som puler. Men ikke bor sammen enda.. Tangerudbakken....

Anonymkode: 84518...cee

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt flere fetishfuckfriends som har vart i flere år, men selv der man deler en sterk felles fetish går det over. Tror det lengste varte i fem år. 

Anonymkode: f93d3...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...