Neutral90 Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Valget står mellom Kia rio, Kia picanto eller Toyota aygo. aygo og Rio til samme pris og like lang garantitid og samme km. Disse bilene er i "min by". Begge 130.000 kr og 2015 og 2014 modell. eller en picanto 2016 modell, 20.000 km og 6 år igjen på service. Koster 110.000, men er 12 t kjøring herifra. trenger tross alt ikke en større bil enn aygo/picanto, men går fra Passat så hadde ikke hatt noe i mot litt større (Rio) når det er samme pris. setter stor pris på råd og synspunkt, for jeg er helt forvirra.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Rioen er grei den, prøv å presse prisen litt til! Anonymkode: cea81...7d5 2
Commander Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Hadde nok gått for RIO av de nevnte. Litt større en de minste er ikke feil. Greit nok med plass men det er andre ting også. Utveksling, alltid mangle et gir i 80km/t. Småbilene er veldig dårlig støydempet, 3 uker begynner man å irritere seg over simple løsninger , lyden av småstein i hjulbuene og stumpete fjæring osv. Greit nok at det ikke er mercedes S klasse du trenger men litt komfort er ikke dumt Aygo er ikke en "ekte" Toyota som fansen sier, det en samarbeidsprosjekt mellom Peugeot, Citroen og Toyota. Så hvis du liker Aygo så kan du like godt se på søstermodellene Citroen C1 og Peugeot 107 2
Eske Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 Hva endte du opp med? Jeg snuser veldig på Picanto (og Aygo) og heller veldig mot Picanto...
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 Jeg har en picanto og syns den er helt fin. Ville ikke kjøpt den om jeg bodde vindutsatt da, det kjennes vanvittig godt når det blåser litt. Anonymkode: 9fdd2...bc0
WCKD Skrevet 7. juni 2018 #7 Skrevet 7. juni 2018 Gammel tråd, men Rio er jo ikke i samme klasse som Aygo og Picanto. Forstår ikke at folk tør å kjøre på høyhastighetsvei med biler som Aygo og Picanto.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #8 Skrevet 7. juni 2018 På 19.6.2017 den 19.32, Neutral90 skrev: Valget står mellom Kia rio, Kia picanto eller Toyota aygo. aygo og Rio til samme pris og like lang garantitid og samme km. Disse bilene er i "min by". Begge 130.000 kr og 2015 og 2014 modell. eller en picanto 2016 modell, 20.000 km og 6 år igjen på service. Koster 110.000, men er 12 t kjøring herifra. trenger tross alt ikke en større bil enn aygo/picanto, men går fra Passat så hadde ikke hatt noe i mot litt større (Rio) når det er samme pris. setter stor pris på råd og synspunkt, for jeg er helt forvirra. Hva du trenger i forholdt til plass innvendig hadde jeg satt lengre bak enn størrelsen på bilen ved en eventuell ulykke. En Aygo er knøtt liten og skvises lett i møte med en større bil. Tenk trafikksikkerhet, også, når du sammenligner. Anonymkode: 169e8...5fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå