Gå til innhold

På jobb

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På jobb er det  to damer som går i birkenstock sandaler med nakne føtter hele året.

Begge damene er i midten av 30 årene og har pene velstelte føtter med lakket tånegler.

Det som er litt av greia her er at jeg blir så sykt kåt av og se dette og får problemer med å konsentrere meg om jobben min.

Har vurdert å onanere men tenker det blir feil å gjøre på jobb.

Har også vurdert å sende inn en anonym mail til leder hvor jeg utgir meg som kunde og sier jeg syns det er ekkelt at ansatte går uten strømper og at det ikke hører hjemme på en arbeidsplass.

Dette er veldig forstyrrende for meg og føler at noe må gjøres (gi meg råd please)

Anonymkode: bdc12...8ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør seriøst vurdere å bytte jobb!

Anonymkode: 4659d...7ee

Skrevet

Du får skaffe deg litt selvkontroll og unngå å glo på disse føttene, problem løst.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er da helt i orden å onanere på jobb, så lenge du gjør det på toalettet i pausen. Har gjort det selv mange ganger.

Anonymkode: 2a1a8...49a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er da helt i orden å onanere på jobb, så lenge du gjør det på toalettet i pausen. Har gjort det selv mange ganger.

Nei vet du hva!

Anonymkode: 61637...2cf

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si meg enig i dette.. Har selv onanert mange gang på jobb, men nå jobber jeg ofte på ett kontor alene.. Tenker det er bedre å få utløp for kåtheten enn om den skal forstyrre konsentrasjon.. 

Anonymkode: 0e9df...8bc

Gjest Alterego666
Skrevet

Onanèr og få stressutløsning. Burde ikke ta lang tid, siden dette åpenbart skaper så mye seksuell spenning for deg. Arbeidsgiver vil åpenbart tjene på at du stryker laksen noen minutter av og til.

Skrevet

Som flere har sagt, ta deg en kjapp runk på do, så du kan fokusere på arbeidsoppgavene dine. 

AnonymBruker
Skrevet

Fint å høre at det er flere enn meg som onanerer på jobb😀 Ikke det at jeg planlegger å gjøre det, men om jeg skulle bli sikkerlig kåt, nøler jeg ikke med å runke.. Er jo også lity ekstra pirrende med tanken på å kunne bli tatt på fersken..

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint å høre at det er flere enn meg som onanerer på jobb😀 Ikke det at jeg planlegger å gjøre det, men om jeg skulle bli sikkerlig kåt, nøler jeg ikke med å runke.. Er jo også lity ekstra pirrende med tanken på å kunne bli tatt på fersken..

Ikke om du husker å låse dodøra ;)

AnonymBruker
Skrevet

Gjør du det på jobb er det runking med lønn. Ikke så verst det 😊

Akkurat det samme som når du driter på jobb.......,

Anonymkode: dcd7b...45f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du det på jobb er det runking med lønn. Ikke så verst det 😊

Akkurat det samme som når du driter på jobb.......,

Anonymkode: dcd7b...45f

Enig, når det er greit å drite og røyke på jobb, må det være innafor å onanere også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...