Gå til innhold

Mat til skoleavslutning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle skal ha med seg noe. Mine evner på kjøkkenet er mangelfulle så kan ikke lage noe stort. Jeg vurderer noen rundstykker med ost og skinke, og ved siden av biter vannmelon. Evt. bare ta med masse frukt. 

Hva tok du med?

Anonymkode: 4e6f6...34f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes rundstykker høres fint ut. Litt grønnsaker på og et salatblad under så blir det enda bedre. Alle kan jo ikke ha med noe fancy og noen vil helt sikkert sette pris på noe enkelt. Jeg har hatt med f.eks. lefseruller (med f.eks. kremost, spekeskinke og ruccola), fruktpinnsvin (en halv vannmelon deles i to og legges på fat med den flate siden ned, tegn på munn og øyne, lag fruktspyd som du stikker ned i kroppen som pigger) og pizzasnurrer.

AnonymBruker
Skrevet

Hatt med litt spekemat :) 

Anonymkode: ad453...60a

AnonymBruker
Skrevet

Fruktspyd ;) 

Anonymkode: 1cd45...4bf

Skrevet

Jeg tar ofte med meg oppskåret melon av forskjellig slag. Tar med et helt brett - gjerne med 3 forskjellige typer melon. Har ALLTID med tomt brett hjem igjen.

Skrevet

Ulike ting jeg har hatt med:

lefseruller med snøfrisk og spekeskinke

Pastasalat

Kyllingvinger (kjøper ferdig på Rema og bare fiser dem i ovnen litt)

Quiche

Grove muffins med bacon og nøtter

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Arkana skrev:

Jeg synes rundstykker høres fint ut. Litt grønnsaker på og et salatblad under så blir det enda bedre. Alle kan jo ikke ha med noe fancy og noen vil helt sikkert sette pris på noe enkelt. Jeg har hatt med f.eks. lefseruller (med f.eks. kremost, spekeskinke og ruccola), fruktpinnsvin (en halv vannmelon deles i to og legges på fat med den flate siden ned, tegn på munn og øyne, lag fruktspyd som du stikker ned i kroppen som pigger) og pizzasnurrer.

Hvor mange rundstykker tror du er lurt? Hvis alle kommer så blir vi rundt 78, ikke regnet med søsken da. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mange rundstykker tror du er lurt? Hvis alle kommer så blir vi rundt 78, ikke regnet med søsken da. 

Jeg tror jeg ville tatt med kanskje 20-25 halve med pålegg. Med så mange kan man ikke ha med nok til at alle får smake på alt uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...