Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er en tobarns far som er midt i samlivsbrudd. Sitter i huset aleine med to små barn og samboeren har flyttet ut for en stund i hvertfall. Hun har vært utro og  trenger nå å samle tankene sine. Jeg trenger  noen som har vært med på brudd selv Og har barn selv. Hadde satt stor pris på å snakke med en koselig jente som kan gi litt støtte og kanskje sitter å er litt ensom med mye tanker inne. Barna er under 3,5 år og jeg er visstnok en positiv, sporty kar i slutten av 30 åra.. trenger ikke å snakke om problemer men vil gjerne føle at jeg ikke er aleine;) mvh hvem skulle trudd dette!!

Anonymkode: 560d7...c80

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor alenemødre? Ring en kompis? 

Anonymkode: 2f647...5be

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor aleinemødre? Ehh fordi de er i samme situasjon som meg. Hvorfor ikke ringe en kompis? Såklart gjør man det, men  som jeg skriver så vil jeg snakke med noen som er av motsatt skjønn OG har opplevde noe lignende.. derav aleinemødre

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, er en tobarns far som er midt i samlivsbrudd. Sitter i huset aleine med to små barn og samboeren har flyttet ut for en stund i hvertfall. Hun har vært utro og  trenger nå å samle tankene sine. Jeg trenger  noen som har vært med på brudd selv Og har barn selv. Hadde satt stor pris på å snakke med en koselig jente som kan gi litt støtte og kanskje sitter å er litt ensom med mye tanker inne. Barna er under 3,5 år og jeg er visstnok en positiv, sporty kar i slutten av 30 åra.. trenger ikke å snakke om problemer men vil gjerne føle at jeg ikke er aleine;) mvh hvem skulle trudd dette!!

Hei du. Opplevde brudd selv for 7 mnd siden. To barn og den minste er 3. Ikke pga utroskap; men brudd er tøft allikevel. Han slo opp. 

K28☺ 

Anonymkode: aff4b...d64

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei du. Opplevde brudd selv for 7 mnd siden. To barn og den minste er 3. Ikke pga utroskap; men brudd er tøft allikevel. Han slo opp. 

K28☺ 

Hei, tusen takk for svar.  Ja, dette syntes jeg er beintøft!! Veit man kommer seg igjennom , men skjønner ikke åssen. Vanskelig å snakke med venner om da de også kjenner henne... også skammer jeg meg jo, selv om jeg ikke bør gjøre det. Åssen har du det nå? :)

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Daddytwo skrev:

Hei, tusen takk for svar.  Ja, dette syntes jeg er beintøft!! Veit man kommer seg igjennom , men skjønner ikke åssen. Vanskelig å snakke med venner om da de også kjenner henne... også skammer jeg meg jo, selv om jeg ikke bør gjøre det. Åssen har du det nå? :)

Helt ok. Dårlig samvittighet ovenfor barna enda og er litt lei meg av og til for det. Men sånn til vanlig er jeg opptatt med jobb, unger++. Innimellom oppfører han seg ugreit, jeg blir irritabel, og sinne hjelper en å komme litt raskere videre. Ny mann er lite aktuelt enda. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt ok. Dårlig samvittighet ovenfor barna enda og er litt lei meg av og til for det. Men sånn til vanlig er jeg opptatt med jobb, unger++. Innimellom oppfører han seg ugreit, jeg blir irritabel, og sinne hjelper en å komme litt raskere videre. Ny mann er lite aktuelt enda. 

De 2-3 første mnd etter brudd var verst synes jeg. Håper du tar vare på deg selv. Her ble det brudd rett før jul, skjønner ikke hvordan vi kom oss igjennom den jula☺ 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alenemor. Hva kan jeg hjelpe med igrunn? Forstår ikke helt.

Anonymkode: 9ab62...45d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble alene for ca et år siden, og synes egentlig ikke det har blitt så mye lettere.

Nå har jeg små barn, og en eks som flyttet langt vekk, så jeg er helt alene om omsorgen. I begynnelsen stilte nettverk litt opp for meg, men nå har alle gått videre og jeg må klare meg selv. 

Merker at det virkelig er tungt å være alene om alt, jeg er sliten, ensom og blakk. 

Anonymkode: 0cef6...83d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår godt at det er tøft for deg. Å gå gjennom et samlivsbrudd er ille også når man velger det selv, så når det er ufrivillig må det være veldig vondt.

Jeg har vært alene med to barn i snart 8 år, og synes fortsatt det kan være tungt og ha alt ansvaret alene. Men samtidig er det et mye bedre alternativ enn å leve i et ikke-fungerende forhold. Prøv å se positivt på det, tenk at det ville vært verre å fortsatt forholdet om hun egentlig ville ut av det. Da ville du etterhvert blitt ensom i tosomheten, og det er den verste formen for ensomhet synes jeg. 

Anonymkode: cea0f...edd

• Liker 1
Skrevet

Ser den, det tyngste er barna. Å vite at de kanskje må vokse opp med en annen "far"!! Det tærer, og redd for å bli utslitt og sliter med sinne..:/

Skrevet

Jeg forstår godt at det er tøft for deg. Å gå gjennom et samlivsbrudd er ille også når man velger det selv, så når det er ufrivillig må det være veldig vondt.

Jeg har vært alene med to barn i snart 8 år, og synes fortsatt det kan være tungt og ha alt ansvaret alene. Men samtidig er det et mye bedre alternativ enn å leve i et ikke-fungerende forhold. Prøv å se positivt på det, tenk at det ville vært verre å fortsatt forholdet om hun egentlig ville ut av det. Da ville du etterhvert blitt ensom i tosomheten, og det er den verste formen for ensomhet synes jeg. 

Anonymkode: cea0f...edd

Hei, godt skrevet. Når det har blitt et faktum at vi går i fra hverandre så tenker jeg bare på hennes positiv sider... men redd for ensomheten !!!

Skrevet

Jeg ble alene for ca et år siden, og synes egentlig ikke det har blitt så mye lettere.

Nå har jeg små barn, og en eks som flyttet langt vekk, så jeg er helt alene om omsorgen. I begynnelsen stilte nettverk litt opp for meg, men nå har alle gått videre og jeg må klare meg selv. 

Merker at det virkelig er tungt å være alene om alt, jeg er sliten, ensom og blakk. 

Hei, ser at det er tøft!! Jeg gruer meg og er redd for å bli utslitt. Sykdom og aleine med to tar på... også er det økonomien ja!!! Og Åssen i huleste skal man møte en ny? Veit at folk møter nye, men skjønner ikke hvordan... hehe, veit det er tragisk å tenke sånn, men sånn føles det!! Her er det ingen nettverk dessverre ..:/

Skrevet

De 2-3 første mnd etter brudd var verst synes jeg. Håper du tar vare på deg selv. Her ble det brudd rett før jul, skjønner ikke hvordan vi kom oss igjennom den jula☺ 

Prøver å ta vare på meg selv, men litt vrient med to barn... ensomt på kvelden så da prøver jeg å chatte litt her :). Lite nettverk og redslen for å bli sittende inne er stor.. må prøve å finne likesinnede som jeg kan ta med barna ut og få snakket hyggelig om voksen tid...'men det er ikke så lett, bare dateing sider og det vil jeg jo ikke :/

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alenemor. Hva kan jeg hjelpe med igrunn? Forstår ikke helt.

Anonymkode: 9ab62...45d

Takker og bukker, men hvis du ikke forstår hva jeg trenger hjelp med så er du nok til lite hjelp. Jeg trenger noen å snakke med, som skjønner hva jeg er igjennom..:)

Skrevet
På 19.6.2017 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Hei igjen, lyst til å

snakke mere? Lite kjent her men kan man snakke privat her ?

Skrevet
På 19.6.2017 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Hei Igjen , lyst til å snakke mere? Er det mulig å snakke privat her uten at alt blir offentlig og liggende for alltid? :)

Skrevet

Har vært / er I lignende situasjon her.. nylig blitt alenemamma til min på 1 år. Hvor I landet bor du? Send gjerne en pm om du vil snakke 

Skrevet

Hei, tror jeg sendte deg en pm! Men er helt noob her så usikker.. :/

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om du ønsker å finne deg en ny allerede? Det er sjelden lurt å kaste seg ut i et nytt forhold gør du har bearbeidet bruddet.  

Vil heller råde deg til å bare tenke på barna i en periode nå. Finn ut hvordan dere skal ha det best mulig sammen og hvordan du kan være en best mulig pappa. 

Nytt forhold dukker nok opp etterhvert når du har fått livet ditt på stell igjen. Ikke stress med ny dame nå, det blir sjeldent vellykket. 

Anonymkode: 5f6a8...b10

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...