AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Hun er ingen nær venninne, men med felles venner ender vi alltid opp på samme fester. Og det slår aldri feil. De gangene jeg har hatt med ny flørt så gjør hun alt hun kan for å flørte med de. I helgen tok jeg med min nye kjæreste og hun gikk hardt inn for å sjekke han opp. Hadde brukt å si at deg må jeg holde øye med så deg skal jeg ha på snapchat. Hun har ikke meg på snap en gang. Jeg føler meg ikke spesielt truet av henne, jeg vet at hun er en person som ikke eier respekt for forhold. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal håndtere uten å virke bitchy eller noe. Så de siste 2 årene har jeg da bare oversett denne oppførselen. Typen min syns hun var ubehagelig nok til å ikke ønske å delta på fester med henne mer. Hun er rundt 10 år eldre enn meg, jeg er 25. Tips? Anonymkode: 81dfa...23a
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Tipset mitt er å dumpe denne så kalte venninna.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 Som kvinner flest ønsker hun nok å bevise at hun har mer drag enn venninnen sin. Anonymkode: 91970...c56
Nappetass1 Skrevet 19. juni 2017 #4 Skrevet 19. juni 2017 I alle dager! Er du sikker på at hun ikke gjør dette for å såre deg spesifikt? Flørter hun like mye og bevisst med kjærestene/kjærlighetsinteressene til andre? Dette hadde jeg ikke funnet meg i, det viser jo total mangel på respekt, moral og generell folkeskikk. Be dama dra til h******
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #5 Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: Tipset mitt er å dumpe denne så kalte venninna. Som sagt ikke ei venninne, mer beskjent. Møtes pga felles venner. Anonymkode: 81dfa...23a
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. juni 2017 #6 Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som sagt ikke ei venninne, mer beskjent. Møtes pga felles venner. Anonymkode: 81dfa...23a Ok, men uansett så må jo dama være blåst, du burde virkelig sette henne på plass.
Katten.2.0 Skrevet 19. juni 2017 #7 Skrevet 19. juni 2017 Jeg hadde bedt henne om å drite og dra. Maken til frekkhet. Men så er jeg en person som går i strupen på problemer.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #8 Skrevet 19. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som kvinner flest ønsker hun nok å bevise at hun har mer drag enn venninnen sin. Anonymkode: 91970...c56 Jepp. Og spesielt når hun kan vise at hun kan "danke ut" ei som er 10 år yngre. Da får hun en extra selvtillitsboost. Damer i den alderen er skumle sånn. Anonymkode: 0e98c...6d7 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #9 Skrevet 19. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er ingen nær venninne, men med felles venner ender vi alltid opp på samme fester. Og det slår aldri feil. De gangene jeg har hatt med ny flørt så gjør hun alt hun kan for å flørte med de. I helgen tok jeg med min nye kjæreste og hun gikk hardt inn for å sjekke han opp. Hadde brukt å si at deg må jeg holde øye med så deg skal jeg ha på snapchat. Hun har ikke meg på snap en gang. Jeg føler meg ikke spesielt truet av henne, jeg vet at hun er en person som ikke eier respekt for forhold. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal håndtere uten å virke bitchy eller noe. Så de siste 2 årene har jeg da bare oversett denne oppførselen. Typen min syns hun var ubehagelig nok til å ikke ønske å delta på fester med henne mer. Hun er rundt 10 år eldre enn meg, jeg er 25. Tips? Anonymkode: 81dfa...23a Kan du ikke bare kutte henne ut da? Anonymkode: 893df...35b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #10 Skrevet 19. juni 2017 5 minutter siden, Nappetass1 skrev: I alle dager! Er du sikker på at hun ikke gjør dette for å såre deg spesifikt? Flørter hun like mye og bevisst med kjærestene/kjærlighetsinteressene til andre? Dette hadde jeg ikke funnet meg i, det viser jo total mangel på respekt, moral og generell folkeskikk. Be dama dra til h****** Nei har ikke lagt noe merke til det at hun er flørtete med andre jenters typer. Anonymkode: 81dfa...23a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #11 Skrevet 19. juni 2017 Hvis hun faktisk prøver seg på de så må du jo konfrontere henne og spørre hun hva i huleste hun driver med, at det ikke er akseptabelt og at typene dine syntes det er så ubehagelig at de ber deg slutte å dra på sosiale sammenkomster der hun kan finne på å komme. Men jeg har lyst til å si at det er ikke nødvendigvis alle som er hyggelige som flørter. Jeg har blitt mistenkt for dette før selv, og det dreier seg KUN om at jeg vil være hyggelig, få fyren til å føle seg velkommen i gjengen , og siden han har dame så er det mer behagelig og avslappet for meg å snakke med han så jeg snakker med han som at jeg kjenner han på en måte, og tuller mye osv. Det er overhode ikke flørt fra min side i det hele tatt, har jo ikke interesse av han selvom jeg syntes det er hyggelig at han er med og vil at han skal føle han er velkommen og inkludert. Kjipt å bare sitte å prate med dama si hele festen fordi ingen andre føler seg komfortable med at han er der liksom... Jeg syntes det samme selv, liker når kjærestens venner kommer å setter seg å prater med meg og interesserer seg for hvem jeg er som person, vi får som regel en god tone, men det er jo ikke flørt av den grunn. Anonymkode: bf835...322 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #12 Skrevet 19. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Og spesielt når hun kan vise at hun kan "danke ut" ei som er 10 år yngre. Da får hun en extra selvtillitsboost. Damer i den alderen er skumle sånn. Anonymkode: 0e98c...6d7 Den tanken hadde jeg og, at det kunne være en selvtillitsboost for henne. Hun var også veldig opptatt av å fortelle meg hvem hun holdt på med ved en anledning. Og at jeg ikke skulle ta han. Jeg har ikke interesse for sånt Anonymkode: 81dfa...23a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #13 Skrevet 19. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun faktisk prøver seg på de så må du jo konfrontere henne og spørre hun hva i huleste hun driver med, at det ikke er akseptabelt og at typene dine syntes det er så ubehagelig at de ber deg slutte å dra på sosiale sammenkomster der hun kan finne på å komme. Men jeg har lyst til å si at det er ikke nødvendigvis alle som er hyggelige som flørter. Jeg har blitt mistenkt for dette før selv, og det dreier seg KUN om at jeg vil være hyggelig, få fyren til å føle seg velkommen i gjengen , og siden han har dame så er det mer behagelig og avslappet for meg å snakke med han så jeg snakker med han som at jeg kjenner han på en måte, og tuller mye osv. Det er overhode ikke flørt fra min side i det hele tatt, har jo ikke interesse av han selvom jeg syntes det er hyggelig at han er med og vil at han skal føle han er velkommen og inkludert. Kjipt å bare sitte å prate med dama si hele festen fordi ingen andre føler seg komfortable med at han er der liksom... Jeg syntes det samme selv, liker når kjærestens venner kommer å setter seg å prater med meg og interesserer seg for hvem jeg er som person, vi får som regel en god tone, men det er jo ikke flørt av den grunn. Anonymkode: bf835...322 Når det er beføling på vei inn på do, presse seg med de inn på do, legge til typen min på snap uten å ha meg der, og faktisk blunke til de nårhun ikke tror jeg ser. Det ser jeg ikke på som uskyldig vennlig kontakt altså. Bruker ordet flørt fordi dette er flørt, evt prøve seg på. Anonymkode: 81dfa...23a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #14 Skrevet 19. juni 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det er beføling på vei inn på do, presse seg med de inn på do, legge til typen min på snap uten å ha meg der, og faktisk blunke til de nårhun ikke tror jeg ser. Det ser jeg ikke på som uskyldig vennlig kontakt altså. Bruker ordet flørt fordi dette er flørt, evt prøve seg på. Anonymkode: 81dfa...23a Ja da skjønner jeg, da er det ingen tvil ! Respektløst og tacky..... ! Neste gang syntes jeg du bør konfrontere hun der og da, når det skjer. ! 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den tanken hadde jeg og, at det kunne være en selvtillitsboost for henne. Anonymkode: 81dfa...23a Anonymkode: bf835...322
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #15 Skrevet 19. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja da skjønner jeg, da er det ingen tvil ! Respektløst og tacky..... ! Neste gang syntes jeg du bør konfrontere hun der og da, når det skjer. ! Anonymkode: bf835...322 Ja, neste gang jeg ser dette så kommer jeg til å si noe! 😊 Anonymkode: 81dfa...23a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #16 Skrevet 19. juni 2017 Hei, men dette en jo en fantastisk mulighet for deg. Bruk dama til å finne ut om fyren er av den trofaste typen. Anonymkode: 457ba...b94
Sofie31 Skrevet 19. juni 2017 #17 Skrevet 19. juni 2017 Siden hun er i din gjeng så kan du ikke få henne til å forsvinne. Men for å være ærlig så tenker jeg at du har to valg, enten må du konfrontere henne på en måte som er strategisk riktig, eller så må du bare akseptere det. Jeg har aldri vært i lignende situasjon selv, så usikker på hvor mye det hadde irritert meg. Men om det er synlig at du blir brydd eller at hun ''tar over''. Så burde du prøve å passe på at det ikke vises. Jeg kan se for meg at hun liker at hun får ''mer oppmerksomhet'' fra ham enn deg. Jeg tror ikke det blir en trussel for deg, så du kan jo egentlig ignorere det. For om typen din går etter henne, så vet du at han ikke er noe å samle på.. Derimot om du skal ta det opp med henne, så tror jeg at jeg ville tatt det opp på en måte som gjorde at hun sluttet. Og viss du forteller at du føler deg truet av henne, kanskje hun gjør det mer? Nå vet jeg ikke hva slags type hun er, så vanskelig å gi råd.. Men det er jo tydelig hun ser på det som en konkurranse. Kanskje si noe som gjør at hun ikke ser på det på den måten lenger?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 19. juni 2017 #18 Skrevet 19. juni 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det er beføling på vei inn på do, presse seg med de inn på do, legge til typen min på snap uten å ha meg der, og faktisk blunke til de nårhun ikke tror jeg ser. Det ser jeg ikke på som uskyldig vennlig kontakt altså. Bruker ordet flørt fordi dette er flørt, evt prøve seg på. Anonymkode: 81dfa...23a La hun til kjæresten din på snap? Aksepterte han? Hva med at han hadde sagt: "jeg kjenner ikke deg og ser ingen grunn til at vi skal være venner på snap"..?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #19 Skrevet 19. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, men dette en jo en fantastisk mulighet for deg. Bruk dama til å finne ut om fyren er av den trofaste typen. Anonymkode: 457ba...b94 Hehe, jeg vet allerede at han er trofast så det går fint 😊 Anonymkode: 81dfa...23a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #20 Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: La hun til kjæresten din på snap? Aksepterte han? Hva med at han hadde sagt: "jeg kjenner ikke deg og ser ingen grunn til at vi skal være venner på snap"..? Han forsto først ikke grunnlaget så fortalte jeg han mine opplevelser av henne tidligere. Så la jeg henne til for å sjekke noe, la henne til, nå to hele dager senere har hun ikke godtatt min, sendt han en snap da. Han fjernet henne etter dette. Anonymkode: 81dfa...23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå