Engeline Skrevet 4. januar 2005 #1 Skrevet 4. januar 2005 Det er så deilig å vite, at om litt over en måned så har jeg gjort det! Skaffet meg sårt etterlengtede pupper... Etter to barn og amming så er mine tidligere B/C-cup-pupper blitt til A . Håper bare alt går bra, og at resultatet blir som jeg håper. Det er jo et sjansespill, men legen sa at jeg har et veldig godt utgangspunkt. Så da så... Har saumfart alle nettsteder og alle forum, så jeg føler meg litt mettet på "gammelt nytt". Hvis det er noen som har nye beretninger, så blir jeg veldig glad!
CeeCee Skrevet 5. januar 2005 #2 Skrevet 5. januar 2005 Hei Brudejenta! Gratulerer! Så fint at du har bestemt deg! Er jo en lettelse i seg selv bare det... Hvis det er noe du lurer på, så kan du sende meg en PM så skal jeg svare deg så godt jeg kan. Hvor mange konsultasjoner gikk du på? Hvilken størrelse har du bestemt deg for? Ønsker deg lykke til!! Hilsen CeeCee!
Engeline Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2005 Har bare hatt en konsultasjon, og den foregikk over telefon. Men jeg kjenner et par jenter som har operert seg der (Klinikk Stokkan), og de er veldig fornøyde. Dessuten bor jeg nærmest Trondheim, og da er det jo litt enklere, ikke sant . Fikk iallefall et godt inntrykk av legen over telefonen. Har bestemt meg for å legge inn ca 250 cl på hver side, eller noe sånt. Slik at det blir en fyldi B-cup. Føler ikke at jeg trenger noe mer. Dessuten har jeg ikke lyst til at kollegaene mine ser forskjell. Bruker store innlegg nå, så jeg håper det går bra... Gleder meg, jeg!
Engeline Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2005 Oj, nå så jeg at jeg har fått byttet brukernavn, fra Brudejenta til Engeline...
Engeline Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2005 CeeCee... Har ikke mottatt PM, men vil gjerne ha!
Gjest Anki Skrevet 6. januar 2005 #7 Skrevet 6. januar 2005 Hei Engeline! Jeg opererte meg for to uker siden, er i god form og resultatet er mye bedre enn jeg trodde. La inn 290 på hver side, hadde i utgangspunktet tenkt 260, men legen mente jeg ville bli mer fornøyd med litt større. Du må bare sende meg en PM hvis det er noe du lurer på!
CeeCee Skrevet 6. januar 2005 #8 Skrevet 6. januar 2005 CeeCee... Har ikke mottatt PM, men vil gjerne ha! Cybertrollet som spiste den da??? Skrev en veldig lang en.. Søren.. Har ikke tid akkurat nå, men skal skrive en senere! klem CeeCee!
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #9 Skrevet 7. januar 2005 Et lite spørsmål... Blir man fryktelig tørr i huden av hibiscrub? Har tørr hud fra før, og når jeg etter dusjing med hibiscrub ikke kan ta på bodylotion, så blir jeg jo kjempetørr da!? Er det slik at man heller ikke kan ta på fuktighetskrem i ansiktet? Da kommer ihvertfall jeg til å bli stram og ekkel .... :-?
CeeCee Skrevet 7. januar 2005 #11 Skrevet 7. januar 2005 Et lite spørsmål... Blir man fryktelig tørr i huden av hibiscrub? Har tørr hud fra før, og når jeg etter dusjing med hibiscrub ikke kan ta på bodylotion, så blir jeg jo kjempetørr da!? Er det slik at man heller ikke kan ta på fuktighetskrem i ansiktet? Da kommer ihvertfall jeg til å bli stram og ekkel .... :-? Du blir ikke mer tørr av hibiscrub, vil jeg tro. Men jeg kan gi deg et råd: Ikke barber deg før du vasker deg med hibiscrub. Det svir og klør noe så inn i granskauen!!!!! Snakker av erfaring.. Prøv å barber deg et par dager før hvis du absolutt må.. Tror nok ikke d gjør noe om du smører ansiktet ditt... Men ring og spør kirurgen for å være sikker! Lykke til! Hilsen CeeCee!
Gjest Anki Skrevet 8. januar 2005 #12 Skrevet 8. januar 2005 Et lite spørsmål... Blir man fryktelig tørr i huden av hibiscrub? Har tørr hud fra før, og når jeg etter dusjing med hibiscrub ikke kan ta på bodylotion, så blir jeg jo kjempetørr da!? Er det slik at man heller ikke kan ta på fuktighetskrem i ansiktet? Da kommer ihvertfall jeg til å bli stram og ekkel .... :-? Jeg merket ikke noe av at jeg ble ekstra tørr av hibiscrub, og har ganske tørr hud til vanlig. Jeg må også ha på krem i ansiktet, så jeg kjøpte en parfymefri krem på apoteket. Men bruk den kun i ansiktet, ikke i nærheten av der du skal operere.
CeeCee Skrevet 8. januar 2005 #13 Skrevet 8. januar 2005 Jeg merket ikke noe av at jeg ble ekstra tørr av hibiscrub, og har ganske tørr hud til vanlig. Jeg må også ha på krem i ansiktet, så jeg kjøpte en parfymefri krem på apoteket. Men bruk den kun i ansiktet, ikke i nærheten av der du skal operere. Hei Anki! Hvordan går det med deg? Er du fortsatt overlykkelig? Send meg en PM da! Klem, CeeCee!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå