AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Hatt av og på forhold med en fyr i ca ett år. Han har vært tydelig på at han ikke vil ha dame fordi han ikke føler han strekker til og kan ofre det som kreves. Bl.a pga mye jobb. Jeg har tenkt jeg kan endre det, men sa at jeg ikke gadd mer for 3 uker siden og vi har så og si ikke snakket sammen siden det. Han respekterte at jeg trengte avstand. Men så møttes vi ute i helgen. Han var veldig på, dukket opp alle stedene i lokalet jeg var, tok på meg og prøvde å få mest mulig oppmerksomhet fra meg. Hver gang jeg snakket med en annen gutt kom han. Han sa flere ganger at jeg vet hva han synes om meg, at jeg er så bra og at han skulle ønske vi hadde møttes på ett annet tidspunkt i livet. Han var veldig opptatt av "oss" og tok det opp flere ganger. Han lurte på om vi skulle dra hjem sammen men jeg sa nei. Jeg vet at han har kontakt med to andre jenter på snap, de treffes ikke annet enn tilfeldig ute, men likevel synes jeg ikke det er greit. Han har liggi med hu ene for en tid tilbake. Nå som det er helt " slutt "har jeg ikke noe jeg skulle sagt, men jeg skjønner ikke hvorfor han oppførte seg som han gjorde i helgen når han vet jeg synes dette er en vanskelig situasjon. Vil jo være med han, men jeg vil ikke ha det halvveis opplegget. Så hva skal jeg gjøre nå? Bare være helt kald og ikke ta kontakt med han og håpe han våkner og kanskje vil ha meg likevel? Anonymkode: f6ede...ad9 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hatt av og på forhold med en fyr i ca ett år. Han har vært tydelig på at han ikke vil ha dame fordi han ikke føler han strekker til og kan ofre det som kreves. Bl.a pga mye jobb. Jeg har tenkt jeg kan endre det, men sa at jeg ikke gadd mer for 3 uker siden og vi har så og si ikke snakket sammen siden det. Han respekterte at jeg trengte avstand. Men så møttes vi ute i helgen. Han var veldig på, dukket opp alle stedene i lokalet jeg var, tok på meg og prøvde å få mest mulig oppmerksomhet fra meg. Hver gang jeg snakket med en annen gutt kom han. Han sa flere ganger at jeg vet hva han synes om meg, at jeg er så bra og at han skulle ønske vi hadde møttes på ett annet tidspunkt i livet. Han var veldig opptatt av "oss" og tok det opp flere ganger. Han lurte på om vi skulle dra hjem sammen men jeg sa nei. Jeg vet at han har kontakt med to andre jenter på snap, de treffes ikke annet enn tilfeldig ute, men likevel synes jeg ikke det er greit. Han har liggi med hu ene for en tid tilbake. Nå som det er helt " slutt "har jeg ikke noe jeg skulle sagt, men jeg skjønner ikke hvorfor han oppførte seg som han gjorde i helgen når han vet jeg synes dette er en vanskelig situasjon. Vil jo være med han, men jeg vil ikke ha det halvveis opplegget. Så hva skal jeg gjøre nå? Bare være helt kald og ikke ta kontakt med han og håpe han våkner og kanskje vil ha meg likevel? Anonymkode: f6ede...ad9 Han var nok bare litt kåt. Spør han rett ut om hva han vil, om han er klar for et forhold nå eller ikke.. Anonymkode: d9890...9cb
Gjest NotNaomi Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 Å,alle disse trådene hvor dere håper og analyserer til deres fordel. Hør på hva gutter/menn sier. Ikke la dere manipulere fordi de "viser"en interesse. Gå videre. Vil de ha dere,så vil de si det. Åh! Jeg skjønner den litt det litt desperate håpet,for dere vil så gjerne. Men,jeg sier dere : glem deg. De bare manipulerer. Dere fortjener en fin fyr.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #4 Skrevet 19. juni 2017 Kåt og oppmerksomhetssyk. Kun for eget egoboost. Du får ikke noe mer derfra. Anonymkode: ea8e0...d00
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #5 Skrevet 19. juni 2017 Hadde tenkt: Hey, denne fyren kan jeg lett ha det gøy med... (ellers ikke tenkt mer) Anonymkode: 444de...c4a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #6 Skrevet 19. juni 2017 Dere har sikkert rett 30 minutter siden, NotNaomi skrev: Å,alle disse trådene hvor dere håper og analyserer til deres fordel. Hør på hva gutter/menn sier. Ikke la dere manipulere fordi de "viser"en interesse. Gå videre. Vil de ha dere,så vil de si det. Åh! Jeg skjønner den litt det litt desperate håpet,for dere vil så gjerne. Men,jeg sier dere : glem deg. De bare manipulerer. Dere fortjener en fin fyr. Ja, det lille desperate håpet er der og jeg blir ikke kvitt det. Gikk veldig fint frem til jeg møtte han igjen og han sa alt han gjorde. Jeg er sikkert naiv, men jeg tror han liker meg. Skjønner ikke hvorfor han ellers skulle brukt så mye tid på meg som han har gjort , og vært så på når det var så mange andre jenter der. Inkl hu ene fra snappen hans. Jeg tror det kunne blitt veldig bra om han hadde gitt det en ordentlig sjanse, men at han ikke føler seg klar for det er jo utenfor min kontroll.. Bare irriterende at han ikke helt klarer å gi slipp og la meg gå videre. Er det ett ligg han er ute etter har han andre muligheter Anonymkode: f6ede...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #7 Skrevet 19. juni 2017 Jeg vet det føles fint, ts.. At han er der for kos og nærhet. Det føles fint.. Og han liker deg. Men ikke nok. Uavhengig av hva som holder han igjen fra å starte et forhold med deg, må du komme deg unna denne fyren. Jeg vet det er supervanskelig. Men at dere møttes tilfeldig, og han ble på igjen, behøver ikke å ha noe å si. Han var bare kåt. Fordi det er det han vil ha fra deg: sex, nærhet og kos, men uten forpliktelser. Han er egoistisk, og du blir dessverre brukt, ts. Jeg sier dette fordi jeg er i samme situasjon som deg. Sånne folk vet hva de skal si for å holde andre varme i trøya, kun for egen vinning! Hadde denne fyren brydd seg det minste om deg, hadde han faktisk latt være å ta kontakt, fordi han vet at det bare vil såre deg. Jeg hadde IKKE tatt kontakt med han igjen. Ikke la dette fortsette! Finn deg en person som vil ha deg. Er det riktig, skal det ikke finnes tvil om at man vil ha hverandre.. Har han ordentlige følelser for deg, så kommer han tilbake. Men ikke forvent noe.. Klem og lykke til! Anonymkode: bef9d...89b
Gjest NotNaomi Skrevet 19. juni 2017 #8 Skrevet 19. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere har sikkert rett Ja, det lille desperate håpet er der og jeg blir ikke kvitt det. Gikk veldig fint frem til jeg møtte han igjen og han sa alt han gjorde. Jeg er sikkert naiv, men jeg tror han liker meg. Skjønner ikke hvorfor han ellers skulle brukt så mye tid på meg som han har gjort , og vært så på når det var så mange andre jenter der. Inkl hu ene fra snappen hans. Jeg tror det kunne blitt veldig bra om han hadde gitt det en ordentlig sjanse, men at han ikke føler seg klar for det er jo utenfor min kontroll.. Bare irriterende at han ikke helt klarer å gi slipp og la meg gå videre. Er det ett ligg han er ute etter har han andre muligheter Anonymkode: f6ede...ad9 Et ligg. Er ikke av mine utrykk. Han vil ha feedback for sitt ego.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #9 Skrevet 19. juni 2017 Jeg har vært i akkurat samme situasjon som deg! Virker nesten som en epidemi, dette med menn som vil ha alle fordelene av å ha en kjæreste og samtidig være uten forpliktelser... Han var fast bestemt på at det var feil tidspunkt å innlede et forhold på av flere årsaker, og jeg trodde at jeg kunne endre det. Alt han sa, måten han oppførte seg på og generelt hvor bra vi hadde det sammen overbeviste meg om at vi faktisk allerede var i et forhold uansett, og at han kom til å innse det. Jeg var overbevist om at han var i fornektelse over hva han egentlig ville. Etter at det hadde gått et år og han fremdeles ikke hadde endret mening angående å gjøre det offisielt, sa jeg at jeg hadde fått nok. At det måtte være alt eller ingenting, for jeg holdt ikke ut lengre. Da innså han at han faktisk kom til å miste meg for godt og han kom ut av det jeg liker å kalle "fornektelsen" sin. Nå har vi vært sammen i flere år. Jeg er absolutt enig med flere av de over her. Gjør det klart for ham at dersom han ikke vil ha deg så må han la deg være i fred slik at du kan gå videre med livet ditt. Bryt all kontakt med han, og ikke svar hvis han kontakter deg. Så lenge du er tilgjengelig for ham og finner deg i at han er med deg uten forpliktelse, vil han fortsette som før. La han få kjenne litt på at du ikke er i livet hans og ikke er der som støtte for ham. Nå får han ta ballene fatt og fatte et valg, alt eller ingenting. Lykke til og stor klem til deg Anonymkode: bdec5...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #10 Skrevet 19. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært i akkurat samme situasjon som deg! Virker nesten som en epidemi, dette med menn som vil ha alle fordelene av å ha en kjæreste og samtidig være uten forpliktelser... Han var fast bestemt på at det var feil tidspunkt å innlede et forhold på av flere årsaker, og jeg trodde at jeg kunne endre det. Alt han sa, måten han oppførte seg på og generelt hvor bra vi hadde det sammen overbeviste meg om at vi faktisk allerede var i et forhold uansett, og at han kom til å innse det. Jeg var overbevist om at han var i fornektelse over hva han egentlig ville. Etter at det hadde gått et år og han fremdeles ikke hadde endret mening angående å gjøre det offisielt, sa jeg at jeg hadde fått nok. At det måtte være alt eller ingenting, for jeg holdt ikke ut lengre. Da innså han at han faktisk kom til å miste meg for godt og han kom ut av det jeg liker å kalle "fornektelsen" sin. Nå har vi vært sammen i flere år. Jeg er absolutt enig med flere av de over her. Gjør det klart for ham at dersom han ikke vil ha deg så må han la deg være i fred slik at du kan gå videre med livet ditt. Bryt all kontakt med han, og ikke svar hvis han kontakter deg. Så lenge du er tilgjengelig for ham og finner deg i at han er med deg uten forpliktelse, vil han fortsette som før. La han få kjenne litt på at du ikke er i livet hans og ikke er der som støtte for ham. Nå får han ta ballene fatt og fatte et valg, alt eller ingenting. Lykke til og stor klem til deg Anonymkode: bdec5...b6b Ja, det var det jeg gjorde og det funket super fint i 2 og en halv uke. Savnet han så klart, men var så mye enklere for meg og ikke ha noe kontakt, og det respekterte han jo ved å la meg være i fred. Så møttes vi ute og alt ble kjipt atter en gang. Han var så innmari på, så han har jo ikke glemt meg som jeg kanskje trodde .. Han har sagt så mange ganger at han virkelig skulle ønske vi hadde møttes på ett annet tidspunkt, men jeg tenker jo at det man vil får man til. Mulig det bare er tomme ord, men mitt inntrykk av han er ikke at han er dust eller slem, bare veldig usikker. Skal stålsette meg igjen nå - ikke noe kontakt. Han vet hvor han har meg og hva jeg vil. Vi sees nok igjen om tre-fire uker da vi har en del felles venner. Hvor lang tid tok det før din ombestemte seg? Og hadde du ingen kontakt med han i den perioden? Anonymkode: f6ede...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå