AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Jeg har et intervju om deltidsansatt ho JYSK men jeg kan ikke så mye om yrket. Jeg tror ikke jeg vil jobbe med ting til boligen når jeg blir eldre men jeg synes det er spennende å se på ting til bolig osv. Jeg er 17 år gammel og har ikke erfaring fra tidligere annet enn utplasseringer! Er interessert i jobb og å jobbe hos JYSK virker veldig spennende og lærerikt. Men er redd for å bli spurt om ting om bedriften og sånt, at jeg gir dårlig inntrykk fordi jeg ikke interesserer meg så masse for ting til bolig. Hva tenker dere? Har dere noen tips til hvordan klare seg på intervjuet. Anonymkode: d83ed...336
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Det er jo dårlig inntrykk at du ikke har interesse for ting du skal selge. Du bør lese litt på historien til Jysk, ta en titt på hjemmesiden og se ulike kategorier og avdelinger som butikkene bruker. Anonymkode: 5ab0b...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 Når man søker jobb i en butikk med spesifikke varer (hjem, interiør, hage osv), bør man sette seg litt inn i hva de selger, samt ha en interesse for det. Uten interesse, vil man som regel ikke ha så stor interesse av å lære heller, noe som er veldig viktig for en bedrift. Ta deg en tur innom bedriftens hjemmeside, å les deg litt opp om deres historie, verdier, og sortiment lykke til! Anonymkode: b6840...6d6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #4 Skrevet 19. juni 2017 Du trenger ikke sitte der og si at du driter i møbler og interiør. Du kan si som du skriver; at du liker å se på ting til huset og sånt. Det er helt normalt å smøre på hvor interessert man er i en ting. Jeg er ikke kjempesuperduperinteressert i det jeg jobber med heller, men jeg satt da ikke og sa at egentlig så driter jeg i dette her, jeg, på intervjuet. Anonymkode: 5ad6c...a21
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #5 Skrevet 19. juni 2017 Var da ingenting galt med formuleringen. Jeg synes den var bra jeg. Og jobber med språklige formuleringer. TS: Du er veldig heldig som har fått denne muligheten. Husk at arbeidsgiver ikke forventer at du har lest JYSK-konsernets årsrapport. De er mest opptatt av hvor interessert du er i å lære i jobben, og hvilke forutsetninger du har for å klare dette. Du trenger heller ikke å vite så mye om produktene på intervjuet, det vil du lære i jobben. Det viktigste er at du er har en formening om det å jobbe i butikk og at du er motivert for det. Anonymkode: 20172...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #6 Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var da ingenting galt med formuleringen. Jeg synes den var bra jeg. Og jobber med språklige formuleringer. TS: Du er veldig heldig som har fått denne muligheten. Husk at arbeidsgiver ikke forventer at du har lest JYSK-konsernets årsrapport. De er mest opptatt av hvor interessert du er i å lære i jobben, og hvilke forutsetninger du har for å klare dette. Du trenger heller ikke å vite så mye om produktene på intervjuet, det vil du lære i jobben. Det viktigste er at du er har en formening om det å jobbe i butikk og at du er motivert for det. Anonymkode: 20172...9d7 Ja jeg er veldig motivert og synes det å jobbe hos JYSK virker veldig spennende. Er også veldig interessert i å lære jobben. Anonymkode: d83ed...336
Edie Skrevet 19. juni 2017 #7 Skrevet 19. juni 2017 Ryddet for personangrep og svar til dette. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #8 Skrevet 19. juni 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg er veldig motivert og synes det å jobbe hos JYSK virker veldig spennende. Er også veldig interessert i å lære jobben. Anonymkode: d83ed...336 Du fokuserer bare på hva du vil få ut av en jobb der. Du bør ikke glemme hva du har å tilby dem. Anonymkode: 22235...707 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå