AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Jeg har nemlig vært i bryllup i utlandet for noen uker siden. Det var en kollega som skulle gifte seg. Jeg og mannen sov på hotell i noen netter før bryllupet, som var på en fredag. Fra fredag til lørdag var vi på samme hotell som seremonien, betalt av brudeparet. Det stod i invitasjonen og alt at alle helst skal sove over der til lørdag, så da gjorde vi det, som alle andre. Bryllupet var ufattelig koselig, hadde det kjempefint. Jeg sov også helt greit. Men neste dag merker jeg at det klør en del på beina mine. Jeg tenkte at det sikkert bare var myggstikk, og lot det gå. Vi reiste hjem og alt var bra. Da vi kom hjem tok det noen dager og prikkene forsvant. Men så etter en uke begynte prikkene å komme tilbake, og flere i tillegg. Jeg begynte å google rundt, på alt fra vaskemiddelallergi til stresseksem. Det var ingen tegn til sengedyr som jeg kunne se i alle fall men mannen fikk kontakt med en spesialist av noe slag, som sa at det åpenbart var sengedyr. Det er ingen tvil om hvor disse kommer fra heller. Vi har ikke den største boligen, men må nå få kvittet oss med dyrene vi har. Det vil koste så mange tusen at det har tatt et ordentlig innhug i sparekontoen vår. Er dette noe jeg kan viderefakturere til brudeparet? Anonymkode: 209a8...b3e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Eh, nei. Hvorfor i alle dager tror du det er brudeparet som skal betale for dette?? De har ikke tvunget dere til å bo det hotellet, de sa bare de gjerne ville det. Det er heller ikke deres feil det var sengedyr der. Dette tar dere med hotellet og forsikringsselskapet deres. Anonymkode: 8c926...da7 48
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 (endret) Selvfølgelig ikke, dette må du ta med hotellet og forsikringsselskapet. Fatter ikke at du kan skylde på brudeparet. Frekk som få er du. Endret 19. juni 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #4 Skrevet 19. juni 2017 Nei vettu hva. Frekkere kan man ikke bli. Det er ikke brudeparet sin skyld, å dette er en risiko man tar når man drar til utlandet (noe alle veit). Ta det med forsikringsselskapet Anonymkode: 09320...32b 28
Solivagant Skrevet 19. juni 2017 #5 Skrevet 19. juni 2017 Selvfølgelig kan du ikke det. Det er ikke deres feil at det var sengedyr på hotellet. Dette tar du med hotellet eller forsikringen, vet du hva! 11
Salka Skrevet 19. juni 2017 #7 Skrevet 19. juni 2017 Ja, for det er sikkert brudeparet som har planta sengedyr i senga deres for å være jævlige. 15
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #8 Skrevet 19. juni 2017 Skjønner frustrasjonen men det er jo hotellet sitt ansvar ikke brudeparet sitt Anonymkode: 7059e...85b 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #9 Skrevet 19. juni 2017 "Alle" vet jo at man må sjekke kofferter og klær etter man har vært og reist! Det er veggedyr veldig mange steder nå, så dette er helt og holdent deres egen feil, og det tror jeg du vet. Anonymkode: 66d43...e5b 16
Fru Uperfekt Skrevet 19. juni 2017 #10 Skrevet 19. juni 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nemlig vært i bryllup i utlandet for noen uker siden. Det var en kollega som skulle gifte seg. Jeg og mannen sov på hotell i noen netter før bryllupet, som var på en fredag. Fra fredag til lørdag var vi på samme hotell som seremonien, betalt av brudeparet. Det stod i invitasjonen og alt at alle helst skal sove over der til lørdag, så da gjorde vi det, som alle andre. Bryllupet var ufattelig koselig, hadde det kjempefint. Jeg sov også helt greit. Men neste dag merker jeg at det klør en del på beina mine. Jeg tenkte at det sikkert bare var myggstikk, og lot det gå. Vi reiste hjem og alt var bra. Da vi kom hjem tok det noen dager og prikkene forsvant. Men så etter en uke begynte prikkene å komme tilbake, og flere i tillegg. Jeg begynte å google rundt, på alt fra vaskemiddelallergi til stresseksem. Det var ingen tegn til sengedyr som jeg kunne se i alle fall men mannen fikk kontakt med en spesialist av noe slag, som sa at det åpenbart var sengedyr. Det er ingen tvil om hvor disse kommer fra heller. Vi har ikke den største boligen, men må nå få kvittet oss med dyrene vi har. Det vil koste så mange tusen at det har tatt et ordentlig innhug i sparekontoen vår. Er dette noe jeg kan viderefakturere til brudeparet? Anonymkode: 209a8...b3e Say what? Er da ikke brudeparets feil at dere har fått bedbugs er vel heller overnattingsstedets feil 2
tonebelinda Skrevet 19. juni 2017 #11 Skrevet 19. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei vettu hva. Frekkere kan man ikke bli. Det er ikke brudeparet sin skyld, å dette er en risiko man tar når man drar til utlandet (noe alle veit). Ta det med forsikringsselskapet Anonymkode: 09320...32b Du trenger ikke dra til utlandet for å få veggdyr med hjem!
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #12 Skrevet 19. juni 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nemlig vært i bryllup i utlandet for noen uker siden. Det var en kollega som skulle gifte seg. Jeg og mannen sov på hotell i noen netter før bryllupet, som var på en fredag. Fra fredag til lørdag var vi på samme hotell som seremonien, betalt av brudeparet. Det stod i invitasjonen og alt at alle helst skal sove over der til lørdag, så da gjorde vi det, som alle andre. Bryllupet var ufattelig koselig, hadde det kjempefint. Jeg sov også helt greit. Men neste dag merker jeg at det klør en del på beina mine. Jeg tenkte at det sikkert bare var myggstikk, og lot det gå. Vi reiste hjem og alt var bra. Da vi kom hjem tok det noen dager og prikkene forsvant. Men så etter en uke begynte prikkene å komme tilbake, og flere i tillegg. Jeg begynte å google rundt, på alt fra vaskemiddelallergi til stresseksem. Det var ingen tegn til sengedyr som jeg kunne se i alle fall men mannen fikk kontakt med en spesialist av noe slag, som sa at det åpenbart var sengedyr. Det er ingen tvil om hvor disse kommer fra heller. Vi har ikke den største boligen, men må nå få kvittet oss med dyrene vi har. Det vil koste så mange tusen at det har tatt et ordentlig innhug i sparekontoen vår. Er dette noe jeg kan viderefakturere til brudeparet? Anonymkode: 209a8...b3e Du har reisefoorsikring som skal dekke dette. Merkelig at mannen din ikke får samme problemet. Anonymkode: 33453...30b 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #13 Skrevet 19. juni 2017 Hvis du skal videresende denne regningen til noen så må det vel være sengedyrene. Anonymkode: 0c781...d21 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #14 Skrevet 19. juni 2017 Sengedyr? Hvilket dyr er det? Her snakker vi vel veggedyr? De kan du treffe på både på studenthjem, Norske hoteller og i Norske senger gitt bort på finn.no. Anonymkode: 33453...30b 4
stan Skrevet 19. juni 2017 #16 Skrevet 19. juni 2017 31 minutter siden, amativeReflection skrev: Hva er sengedyr? Tror TS mener blodteger: Men jeg er mer vant med slike sengedyr: Kan være ganske koselig med sengedyr så lenge de ikke biter 14
SPOCA Skrevet 19. juni 2017 #17 Skrevet 19. juni 2017 Nei, selvfølgelig ikke. Det er ikke brudeparets feil at dere har fått veggedyr.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #18 Skrevet 19. juni 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nemlig vært i bryllup i utlandet for noen uker siden. Det var en kollega som skulle gifte seg. Jeg og mannen sov på hotell i noen netter før bryllupet, som var på en fredag. Fra fredag til lørdag var vi på samme hotell som seremonien, betalt av brudeparet. Det stod i invitasjonen og alt at alle helst skal sove over der til lørdag, så da gjorde vi det, som alle andre. Bryllupet var ufattelig koselig, hadde det kjempefint. Jeg sov også helt greit. Men neste dag merker jeg at det klør en del på beina mine. Jeg tenkte at det sikkert bare var myggstikk, og lot det gå. Vi reiste hjem og alt var bra. Da vi kom hjem tok det noen dager og prikkene forsvant. Men så etter en uke begynte prikkene å komme tilbake, og flere i tillegg. Jeg begynte å google rundt, på alt fra vaskemiddelallergi til stresseksem. Det var ingen tegn til sengedyr som jeg kunne se i alle fall men mannen fikk kontakt med en spesialist av noe slag, som sa at det åpenbart var sengedyr. Det er ingen tvil om hvor disse kommer fra heller. Vi har ikke den største boligen, men må nå få kvittet oss med dyrene vi har. Det vil koste så mange tusen at det har tatt et ordentlig innhug i sparekontoen vår. Er dette noe jeg kan viderefakturere til brudeparet? Anonymkode: 209a8...b3e Ta det med hotellet. Anonymkode: f31c1...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #19 Skrevet 19. juni 2017 36 minutter siden, tonebelinda skrev: Du trenger ikke dra til utlandet for å få veggdyr med hjem! Så klart, mente ikke at man ikke kan dra det med seg jern i Norge. Men det er velkjent at man bør sjekke kofferter osv etter utenlandstur Anonymkode: 09320...32b 1
Dove Skrevet 19. juni 2017 #20 Skrevet 19. juni 2017 Er du seriøs nå!? Selvfølgelig kan du ikke det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå