Gå til innhold

Hvor kan han sprute?

Fremhevede innlegg

Gjest Gentleman59
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2024 den 13.55):

Mannen min kommer der han kommer🤷‍♀️

Akkuratt som meg🤷‍♀️

Over, under, bak, foran, siden, opp ned you name it…

Hadde blitt litt kunstig for oss, om jeg satt over han, uansett hvem stilling, også viste jeg mentalt at jeg bare kunne komme på visse steder på han eller jeg kunne komme bare om vi hadde håndkle i sengen, eller han sa til meg at han kun utfører oralsex på meg i dusjen, for det kan han vaske av seg ‘’saftene’’ mine med en gang😭  

Samme med kyssing etter oralsex, ‘’jeg vil ikke kysse deg etter at du har sugd meg, for JEG vil ikke smake/kjenne/lukte noe som helst vedr. min egen penis og/eller eventuellt sæd, men du skal ta hele i munnen og svelge unna med glede, men jeg synes du er så ekkel etterpå at jeg ikke vil ha deg nær ansiktet mitt😩 

og samme omvendt; Sleik meg og svelg unna saftene mine med glede, men ikke kyss meg etterpå🙄

Mannen min hadde blitt veldig lei seg og følt seg ekkel om jeg hadde sagt det samme til han.. Sæden din er ekkel og klissete, så vil bare i dusjen..

Men det er oss da❤️ Vi har snakket om grensene våre, og er enige..

Men igjen; Vi er forskjellige selvsagt, og jeg tenker det er ingen rett og galt… Så lenge de involverte i sexen er voksne og samtykkende, og snakker om hva de vil og ikke, så heier jeg på det!

Noen par nyter sexen best under dynen i mørke, noen må dusje både før og etter, noen vil ikke sånn, og noen vil sånn, uansett synes jeg de skal gjøre det som passer dem🥰 

Anonymkode: c6840...1a2

Applaus! Slik vokser et deilig sexliv frem og blomstrer - fordi man snakker sammen og leker. 👌

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2017 den 11.04):

Er det da du som fullfører ham eller runker han selv siste delen? Og når han kommer i ansiktet ditt med åpen munn, er det noe du kun gjør for å tilfredsstille ham eller tenner du på det selv også?

For min del kysser jeg henne både etter at hun har sugd meg og når jeg har kommet i munnen hennes. Synes dette er uproblematisk. Hun fortjener det :)

Anonymkode: 00140...4e4

Fælt så opptatt du er av hvor andre menn spruter på dama si, spesielt siden du selv liksom har ei dame som lar deg sprute i munnen hennes og i blant i ansiktet 😅

Nei, tror du er en heller ensom fyr, og at dette er enda en runketråd.

Stakkars, og takk til dere kvinner som bidrar med runke-materiale ❤️

Anonymkode: 6a287...85c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

og takk til dere kvinner som bidrar med runke-materiale

Voldsomt så engstelige noen er for at menn skal bli kåte av å lese her inne. Hva er det verste som kan skje, liksom? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (Akkurat nå):

Voldsomt så engstelige noen er for at menn skal bli kåte av å lese her inne. Hva er det verste som kan skje, liksom? 

Er ikke redd for det jeg, tok meg en runk sjæl jeg liksom. Pressa ut litt fersk lodderogn av røret.

Anonymkode: 6a287...85c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke redd for det jeg

Hvis du ikke er redd for det, hvorfor advarer du da om at dette er en «runketråd»? 

AnonymBruker
Skrevet
Mippi skrev (På 19.6.2017 den 13.56):

Til dere som sier at dere lar mannen komme i munnen og på ansiktet deres;

har dere menn som ikke er redde for å få sæd på seg selv eller i egen munn da?

Jeg har nå en partner som ikke vil ligge inntil meg om jeg har sæd på magen/puppene og han vil ikke kysse etter at jeg har sugd han selv om han ikke engang har kommet i munnen min. Synes det er så turn-off og avtennende at det ikke er så gøy å suge han eller gjøre noe for han for å være ærlig. Utrolig kjedelig å skulle suge han og tilfredsstille han og ta imot en pumpende, svær, varm, ekkel slimklyse i munn og så bli behandlet som en spedalsk etterpå og bare ligge kleint inntil hverandre etter orgasmen hans uten klining eller kos. Jeg liker skitten sex, med alt det medfører av kroppsvæsker og gris og søl. Hvorfor er noen menn så redde for egen sæd? Hvorfor skal jeg få hans sæd på meg og i munn om han synes det er så jævlig ekkelt med egne væsker? Gah...

Vist han syns de er kleint av å få sin egen sæd på seg bør bruke kondom hele tiden 

Anonymkode: 006b0...1b1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vel knapt lov å komme andre steder enn inni siden hun elsker den følelsen. Og ser ikke helt gleden med å sprute på henne, gir jo ingen nytelse det 

Anonymkode: eb775...7ed

AnonymBruker
Skrevet
Gentleman59 skrev (4 timer siden):

Applaus! Slik vokser et deilig sexliv frem og blomstrer - fordi man snakker sammen og leker. 👌

Ser dere har de kjempe bra .de liker vi .står ingen ting om alder på dere men meg å fruen  har dyrka kanon god sex i over 20 år å nå har vi passert 58 år men lika kåte kvar gong 

Anonymkode: 006b0...1b1

Skrevet
5 hours ago, Topper og daler said:

Jeg aksepterer forklaringen din, men at mitt instinkt blir tatt til inntekt for trolling og «bodd under en sten» er mildest talt oppsiktsvekkende. Det er vel heller du som må ha bodd under en sten hvis du ikke har fått med deg at din manns tilnærming til kondombruk er høyst uvanlig. Uten at det er noe galt i det, selvsagt. Hvis han koser seg med kondom, så fritt frem! 

Å kalle kondombruk blant menn "høyst uvanlig" blir å strekke strikken nokså langt. Det er nok et flertall av menn som foretrekker sex uten om man ser bort fra alt annet. Men jeg tror det er likevel nokså vanlig, også i faste forhold, å bruke kondom.... og ikke bare bruke det fordi man må, men fordi man synes det er praktisk, greit nok ... eller som i hun du raljerer til; en positivt ting.

Hun nevner ting som objektivt er bra, både for han og henne. Kanskje flere menn faktisk -burde- bruke kondom for å gjøre sexen bedre og ikke bare som prevensjon.

AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (9 minutter siden):

Kanskje flere menn faktisk -burde- bruke kondom for å gjøre sexen bedre og ikke bare som prevensjon.

Tydeligvis mange menn, kanskje spesielt litt eldre menn, som ikke har helt fått med seg de positive konsekvensene av kondombruk 😊. Sexen blir som du sier rett som det er bedre (sterkere/lengre ereksjon, bedre kontroll over orgasme)

Anonymkode: 5c689...cb6

Skrevet
Even Tuell skrev (12 timer siden):

Å kalle kondombruk blant menn "høyst uvanlig" blir å strekke strikken nokså langt.

Tror absolutt «høyst uvanlig» er innenfor her. Menn som velger kondom som den foretrukne prevensjonsform i faste forhold, fordi de synes kondomen gjør at sexen blir bedre, er høyst uvanlige. Det betyr ikke at det er noe galt med det, bare at det er uvanlig. Ganske sikkert også statistisk. «Uvanlig» i denne sammenhengen er å anse som et nøytralt begrep, 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor han vil bare ikke direkte i ørene, eller nesa.

Anonymkode: 22501...b80

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best å sprute på ryggen til konas lillesøster.

Anonymkode: 5d2d8...d8b

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker å fullføre inni henne for best mulig orgasme evt over ansiktet hennes om hun suger meg på kne. Når andre knuller henne kan de sprute hvor som helst for min del bortsett fra inni. 

Anonymkode: 92451...c4a

Skrevet (endret)

Så lenge det ikke er i øynene kan han komme hvor han vil. Som oftest enten i munn, i ansikt eller over puppene. Sjelden han kommer inne i meg da han foretrekker å avslutte med en blowjob, og det er ikke meg imot. 

Endret av Ellah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...