AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 (endret) Sukk... Eg skal i bryllup om tre veker. To og ei halv, snart. Og eg har absolutt lyst til å gå ned eit par kilo, men eg har ikkje sjølvkontroll og sjølvdisiplin i det heile. Korleis skal eg klare å hoste opp motivasjon?? Kjolen er klar, og den er ok slik eg ser ut no, men kan vere finare dersom magen ikkje ser så oppblåst ut. Har ikkje all verdens overvekt, er 77 kg. Gode tips? Anonymkode: 2d07d...6ab Har endret innlegget i henhold til de nye reglene. Les festet innlegg.sofie777, mod Endret 19. juni 2017 av sofie777
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Motivasjon og selvdisiplin er oppskrytt for vektnedgang. Min erfaring er at det er sunne rutiner som er det viktigste og varer lengst. At rutinene dine, ergo det du gjør automatisk uten å tenke over det, gjør at du velger sunt oftest. Du får ikke gjort så mye i løpet av et par uker, men velg mat som ikke gjør deg oppblåst, spis lite salt, hold deg unna alkohol og ta noen tunge spaserturer. Anonymkode: 05bfb...d92 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå