verpesyk Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Heia dere. Jeg har en innepus som snart fyller ett år og skal gå over til voksenmat. Spørsmålet er om hun skal ha mat for sterile katter eller mat for innekatter? Hun er ute på balkongen i fjerde etasje men ellers ikke noe mer. Spørsmålet er hva slags mat trenger a?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Hun er sterilisert? Da ville jeg gitt for for sterile katter. Hvis ikke innekatt mat Anonymkode: de118...bcb 1
Tvist Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 Kommer an på vekt og hva katten liker. Evt kan du gi henne begge deler. Mine to katter har tre fortyper. Vi har Dental for de med tannproblemer (først pga tannproblemer, og nå mest fordi de elsker det), Outdoor 7+ for gamlekatten som har blitt tynn og Acana (som ble kjøpt for å teste det ut, og fordi det er bra, kornfritt). 1
verpesyk Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2017 Hun er sterilisert, men av erfaring så kommer hun til å drite på seg hvis hun spiser forskjellige typer. Jeg heller mot innekattmat siden hun ikke er ute i gresset osv, kun på balkongen, og at den maten inneholder det hun ikke får i seg ved å være inne?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 Kjøp heller for stiliserte katter og så kjøper du slik kattegress. Da slipper du problemer som nyrestein. Anonymkode: 7a804...903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå