Gå til innhold

Manglende sexlyst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en mann som jeg liker utrolig godt. I begynnelsen av forholdet var jeg initiativtaker og han veldig avmålt. Derfor var det flere ganger uker mellom hver gang vi hadde sex. Jeg savnet det, men ga opp å spøre. Jeg vet han slet psykisk.

Nå i det siste har han blitt veldig kosete, tar initiativ osv. Jeg for min del kunne droppet alt som heter sex for tiden

Jeg er 47 og han 50. Jeg er heller ikke syk eller mindre glad i han. Forholdet har vart i 2.5 år, vi bor ikke sammen men treffes veldig ofte.

Hvordan kan man opparbeide den lysten igjen? Jeg onanerer heller ikke, da det er utrolig kjedelig. Jeg liker best kroppskontakt enn orgasme hvis jeg måtte velge.

Jeg føler meg så dum. Jeg ville jo dette hele tiden tidligere, men nå har det fadet helt ut.

Anonymkode: d73f9...cdd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spis vitaminer

Anonymkode: e0163...87a

AnonymBruker
Skrevet

Dette har nok med hormoner å gjøre. Anbefaler maca root og horny goat weed veldig effektive natur preparater for å bla økr sexlyst igjen. 

Anonymkode: 9410f...d44

Skrevet

Begynn å onaner, kvinner har den egenskapen at jo mer sex de har jo mer vil de ha videre (hvis gjort jevnlig) (gjelder sikkert ikke alle) Finn noe som tenner deg, kos med deg selv og overfør dette til partneren din når du skal dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...