Gå til innhold

Har du greid å fjerne cellulitter? Hvilke øvelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja de der dumme som kommer bak låra når man starter å trene å gå opp i vekt.....
Folk på helse forumet sier at ingen kremer fungerer, at man må trene de vekk , så er det noen her som har fått de vekk?
Jeg trener de gjerne vekk, men jobber jo for å få større rumpe og lårmuskler så vil ikke slanke det vekk i form av utholdenhetstrening heller.

Anonymkode: 00954...491

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri klart å fjerne dem helt, men har redusert dem betraktelig. Jeg gikk ned i vekt og ble strammere, selv om jeg i utgangspunktet var noen kilo unna grensen for lettere overvekt. Har du gått opp i fett når du skal få større rumpe og lår? Kan da fint bli stor i muskler i stedet for fett. Cellulitter er også veldig genetisk betinget, fordi det ikke bare har med fettmengden å gjøre, men også strukturer i huden, og dette er arvelig. 

Skrevet

Hvis du skal bli kvitt/redusere cellulitter må du ned i fettprosent 😊Vil du ha større lår og rumpe må du jobbe for det og bygge muskler 👌 det er ikke gjort over natta. 

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Arabella3 skrev:

Jeg har aldri klart å fjerne dem helt, men har redusert dem betraktelig. Jeg gikk ned i vekt og ble strammere, selv om jeg i utgangspunktet var noen kilo unna grensen for lettere overvekt. Har du gått opp i fett når du skal få større rumpe og lår? Kan da fint bli stor i muskler i stedet for fett. Cellulitter er også veldig genetisk betinget, fordi det ikke bare har med fettmengden å gjøre, men også strukturer i huden, og dette er arvelig. 

22 timer siden, Silje92 skrev:

Hvis du skal bli kvitt/redusere cellulitter må du ned i fettprosent 😊Vil du ha større lår og rumpe må du jobbe for det og bygge muskler 👌 det er ikke gjort over natta. 

Ja jeg har gått opp i fett, for å ha noe å gå på til å trene og bygge muskler på. Det er som sagt uaktuelt å gå ned i vekt desverre... Har slitt med forferdelig undervekt og næringsmangel, og nærmer meg normalvekt nå pga økt matinntak og trening....

Jeg prøver å bygge muskler på rumpe og lår såklart, og vet at det vil ta tid å se resultater. Har du tips til noen øvelser? (som reduserer cellulittene) ?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har gått opp i fett, for å ha noe å gå på til å trene og bygge muskler på. Det er som sagt uaktuelt å gå ned i vekt desverre... Har slitt med forferdelig undervekt og næringsmangel, og nærmer meg normalvekt nå pga økt matinntak og trening....

Jeg prøver å bygge muskler på rumpe og lår såklart, og vet at det vil ta tid å se resultater. Har du tips til noen øvelser? (som reduserer cellulittene) ?

Alle har cellulitter....bortsett fra de som har så tykk hud at de ikke synes. Du har garantert mindre cellulitter enn du tror.

Anonymkode: 59b70...7d5

• Liker 2
Skrevet

Da vil styrketrening uansett hjelpe på og stramme opp 😊 Å trene store øvelser som involverer flere muskelgrupper vil være fint om du vil fokusere litt på å stramme opp rumpe og lår(områder med cellulitter). Det kan være markløft i varianter, knebøy, utfall, beinpress m.m.

Skrevet

Jeg har redusert mine ganske betraktelig. Jeg har vært flink med kostholdet som har gjort at jeg har gått ned i vekt, samt at jeg har sprunget mye motbakkeløp i fjell og trent styrke ca 2-3 ganger i uka. Trener knebøy, ulike former for utfall, hip thrust, rumenske markløft, osv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...