Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? Bekymret for venninnen min...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo! Dette blir sikkert langt og rotete, men håper dere kan gi meg noen råd.

Min beste venninne og jeg er 18 år gamle og har vore bestevenner i over et tiår. Vi har hatt våre opp og nedturer, men det er veldig lenge siden nedturen vår. Vi snakker ofte ilag på mobilen og har det gøy da. Vi møtes nesten aldri lengre på grunn av avstand og økonomi. Uansett: Hun har slettet meg på snapchat(det har hun gjort et par ganger, pga snapchatten klikket, altså hun vet ikke st hun har gjort det), og ved en tilfeldighet la jeg merke til at hun har slettet meg som venn på facebook. Jeg har sendt messenger-melding, SMS og prøvd å ringe henne sikkert 10 ganger, men mobilen er avslått. En felles venninne har òg prøvd å ringe henne uten hell. Jeg har prøvd å få kontakt i snart to dager.

Har spurt typen hennes om hun er med han på messenger, men han har ikke sett meldingen(selv om jeg spurde for over én dag siden.) Jeg vurderer å sende melding til moren hennes, men er redd for at det blir litt for mye? Jeg er seriøst svært bekymret, og redd. Venninnen min bor alene. Som jeg vet om har jeg ikke gjort noen ting, bare så det er sagt. 

Hva ville dere gjort? Takk for svar.

Anonymkode: a0214...edd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at hvis hun har kjæreste, så reagerer nok han hvis han ikke får kontakt. Der at hun har slettet deg på FB, tyder på at hun ikke ønsker kontakt, ikke at det har skjedd henne noe.

Anonymkode: dd905...79c

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at hvis hun har kjæreste, så reagerer nok han hvis han ikke får kontakt. Der at hun har slettet deg på FB, tyder på at hun ikke ønsker kontakt, ikke at det har skjedd henne noe.

Anonymkode: dd905...79c

Ts.

Det gjør meg også bekymret, at hun uten videre sletter meg. Hun tar mye kontakt med meg, mer enn det eg gjør med henne. Det skal sies; jeg tar en del kontakt jeg også. Vi har ikke hatt noen diskusjoner eller krangler, ingen uenigheter. Jeg forstår ingenting. 

Skrevet

Sliter hun psykisk..?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke kontakt moren etter bare to dager.....
Er du sikker på hun ikke bare har deaktivtert facebook kontoen sin? Eller har hun slettet deg? Isåfall virker det jo som at hun ikke vil ha kontakt, har fått noia for at folk skal se hva hun poster og sladre om henne, eller at typen vil hun skal slette venner som har påvirket hun negativt f eks pga festing og singelliv eller noe.
Kjæresten og familien hennes tar nok affære om ingen får kontakt med henne. Er det bare du og dine venninder som ikke får kontakt så er det nok noe med dere, og det er ikke vits å lage sjokk og drama i hele familien hennes ved å kontakte de da.

Anonymkode: f973a...9be

Skrevet

Det er fort gjort å være borti noen knapper og blokkere med et uhell. Jeg har gjort det selv. Men det kan jo fortsatt være hun ønsker en pause fra alle sine nære.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten hennes er ikke sjalu på meg, det er ikke på grunn av han. Hun har nesten ikke kontakt med noen i familien, bare litt moren. Hun sliter psykisk, men har alltid vore svært åpen med meg om det. Og hun får ikke sånne plutselige innfall om at jeg har gjort noe eller at hun må slette meg. 

Ts.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, coffeegirl83 skrev:

Det er fort gjort å være borti noen knapper og blokkere med et uhell. Jeg har gjort det selv. Men det kan jo fortsatt være hun ønsker en pause fra alle sine nære.

Eh nei..

Anonymkode: cdda4...018

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...