Gå til innhold

Trygge sider å bestille sydenferie på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om trygge/billige sider mann kan bestille syden reiser på? Og som helst kan ta betalingen på etterskudd....

Anonymkode: c8580...d95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om noen sider der du kan betale på etterskudd (tror ikke det er spesielt vanlig), men du kan jo betale med kredittkort. Ville strengt tatt ikke bestilt en ferie jeg ikke hadde råd til, men det er en annen sak. Typiske reisebyråer som ving, startour og apollo er selvsagt trygge. Ellers har jeg gode erfaringer med både restplass, solfaktor, expedia og norwegian (ja, du kan bestille hotell også gjennom dem).

Anonymkode: 21322...3db

Skrevet

Star tour,  apollo og ving er alle trygge sider å bestille tur på. Hos alle så betaler man et depositum  innen noen dager etter bestilling og resten noen uker før man skal reise.  

Man kan søke om selskapene sine egne kredittkort sånn a la my holiday card tror jeg ett av de heter og da kan man visst betale reisen inntil 6 måneder etterpå .  Men dette er bare noe jeg har sett I forbifarten så jeg vet ikke alle detaljene. Men du kan sjekke det ut.

At det ikke er lurt å reise hvis man egentlig ikke har råd er en annen sak som kanskje burde tenkes gjennom også. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...