AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Del Skrevet 18. juni 2017 Har vært i syden og fått en fin tæn. Hvor lenge holder den hos dere og gjør dere noe for å oppretholde den? Får veldig fort farge. Anonymkode: daee2...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Del Skrevet 19. juni 2017 Huden bruker ca en måned på å fornye seg selv. Anonymkode: 94c35...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #3 Del Skrevet 19. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huden bruker ca en måned på å fornye seg selv. Anonymkode: 94c35...d7e Hva mener du med det? Anonymkode: daee2...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #4 Del Skrevet 19. juni 2017 Tror det kommer litt an på hvor brun man har blitt, min erfaring er at lett farge forsvinner fortere enn om man har blitt veldig brun. Anonymkode: 01672...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaprosa20 Skrevet 19. juni 2017 #5 Del Skrevet 19. juni 2017 Kan ofte se bikiniskillet i over et halvt år uten at jeg smører meg med fuktighetskrem eller noe sånt, men det meste av brunfargen min forsvinner på to-tre måneder. Har lys hud og blir ikke så veldig fort brun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå