Gå til innhold

Blå roser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så at noen her inne en gang skrev om at de skulle bruke blå roser. Finnes det ekte blå roser?? Eller er det hvite som er farget?

Tror jeg nå står mellom disse to bukettene, men med litt utskifting på den siste med blå kinasøte istedenfor det lilla. Men hadde kanskje vært litt kult med blå roser innimellom også. :wink:

http://www.jimmis.com/brollop/buketter/26.gif

http://www.jimmis.com/brollop/buketter/21.gif

Noen andre som har tips til buketter der det er brukt blått/hvitt??

Skrevet

Blå roser er kvite roser som er farga, men dei kan vera kjempefine likevel! Eg skal bruka blå roser dersom blomsterdekoratøren får tak i nokre fine til min dag.

Så kjekt å sjå at det er andre som skal ha kvit og blå bukett!! Eg skal rektignok ikkje ha ein vanleg dråpeforma bukett, men ein litt meir spesiell i muffe-form eller noko slikt. Veit ikkje heilt korleis det blir, men eg eg sikker på at det vert fint.

Elles så må eg berre sei at blåfargen på blomane i den første buketten du viste var kjempefin!!

Gjest Silje =)
Skrevet

Tror ikke det finnes ekte blå roser, men du må farge de som er hvite.

Men jeg synes helt klart den første var finest!

Lykke til med valget! :)

Skrevet

Hei!

Den buketten som er på det ene bildet er den jeg hadde. Ville også ha blå roser men blomsterdekoratøren sa at det var helt umulig å forutsi hvordan blåfargen ville bli da dette varierte fra rose til rose da de bruker hvite roser som står i blåfarget vann. Jeg hadde Delphinium i min bukett, det er de mørkeste blå blomstene.

Forøvrig syns jeg begge bukettene du lurer på ser nydelige ut!

mvh

juni02

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med denne buketten da? Dette er rett og slett en fantastisk nydelig bukett synes jeg!

Bilde1

Bilde2

Skrevet

Hei Gjest!

Ja den siste buketten var veldig fin. Vet du hvilke blomster som ble brukt? De blå?

Var du i dette bryllupet? Jeg tror nemlig jeg kjenner brudgommen.

Er han fra Snåsa??

Nysgjerrig ja!! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet bare at det var Ingy som giftet seg, ellers var jeg ikke der nei. Synes bare bruden var nydelig og buketten helt fantastisk flott.

Send en PM til Ingy du så kanskje hun kan hjelpe deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...