AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Hei. Har fått ja fra vertsuniversitet om å få komme dit på utveksling i høst. Nå har jeg gjort det helt store, og strøket i et fag😩 Kan universitetet trekke tilbake invitasjonen på grunn av dette. Skal ta opp igjen eksamen rett før jeg drar, men resultatet blir ikke publisert umiddelbart. Er også redd for å ikke få støtte fra Lånekassen når jeg reiser. Er det noen som har vært borti liknende? Anonymkode: 6c28a...94e
Gjest Linaria Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Jeg hadde en eksamen jeg ikke møtte opp til før jeg dro på utveksling. Vertsuniversitetet brydde seg ikke og jeg fikk støtte siden jeg ikke var mer enn 60 poeng forsinka. Når man har fått et ja, har man fått et ja. Det skal jo ikke trekkes tilbake da, med mindre det var "Conditional" og at du måtte stå på eksamen for å få lov å dra. Og slapp av, jeg freaka ut om tusen ting før jeg skulle på utveksling og alt gikk helt fint
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Kjenner noen som skulle ta siste året av bachelor i utlandet og strøk i et fag på andre året. Det var tydeligvis ikke noe problem for henne, hun fikk dratt på utveksling og tok opp faget da hun kom hjem igjen. Anonymkode: 1e589...229
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #4 Skrevet 19. juni 2017 Takk, slapper litt mer av nå☺️ Anonymkode: 6c28a...94e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå