AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Jeg er ei jente på 20, og burde egentlig være på toppen av partykarrieren. Pleide å drikke hver helg før, men sluttet med det for rundt et år siden. Nå drikker jeg kanskje en gang hver tredje måned, men jeg blir lei av det hver gang. Blir så utrolig irritert på alt og alle i fylla, og synes alle er så korka. Så sitter jeg der da og hisser meg opp over alt og alle. Klarer ikke å kose meg liksom, selv om jeg prøver. Vennene mine har også roet seg veldig på drikkefronten, men de vil jo ha meg med ut en gang iblant. Siden jeg ikke klarer å ha det gøy i fylla lenger, så synes jeg egentlig det bare er bortkasta penger. Vil mye heller ligge i senga en kveld og kose meg med en film. Jeg blir faktisk stressa bare folk nevner at de skal ut Synes dere jeg er merkelig? Vil ikke at folk skal se på meg som kjedelig som aldri gidder å dra på fylla lenger. Anonymkode: 15435...da1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Nei, det er flere som deg i denne alderen. Jeg tror nok du bare er vant til å være i et miljø der man drikker mer. Da kan det jo også godt hende at de du omgås med ikke er like begeistret for at du reduserer fylleturene, men ettersom vennene dine selv har redusert omfanget tror jeg nok du vil møte forståelse. Anonymkode: 224d2...a63
Gjest NotNaomi Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente på 20, og burde egentlig være på toppen av partykarrieren. Pleide å drikke hver helg før, men sluttet med det for rundt et år siden. Nå drikker jeg kanskje en gang hver tredje måned, men jeg blir lei av det hver gang. Blir så utrolig irritert på alt og alle i fylla, og synes alle er så korka. Så sitter jeg der da og hisser meg opp over alt og alle. Klarer ikke å kose meg liksom, selv om jeg prøver. Vennene mine har også roet seg veldig på drikkefronten, men de vil jo ha meg med ut en gang iblant. Siden jeg ikke klarer å ha det gøy i fylla lenger, så synes jeg egentlig det bare er bortkasta penger. Vil mye heller ligge i senga en kveld og kose meg med en film. Jeg blir faktisk stressa bare folk nevner at de skal ut Synes dere jeg er merkelig? Vil ikke at folk skal se på meg som kjedelig som aldri gidder å dra på fylla lenger. Anonymkode: 15435...da1 Ikke alle som tåler å drikke alkohol. Hvis du bare endrer deg til det verre så er du klok nok til å innse at det ikke er noe for deg! Syns er smart jeg. Men kan du ikke gå på byen uten å drikke? Jeg drakk langt fra alle gangene den tiden vi var yngre og det var vanlig med helgefester. Jeg var sjåfør og hadde det helt ok. Men du er ikke rar om du helst vil være hjemme! Det er jo deilig å slappe av når en gjør ting som er koselige. Det er nok flere som syns det :-)
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente på 20, og burde egentlig være på toppen av partykarrieren. Pleide å drikke hver helg før, men sluttet med det for rundt et år siden. Nå drikker jeg kanskje en gang hver tredje måned, men jeg blir lei av det hver gang. Blir så utrolig irritert på alt og alle i fylla, og synes alle er så korka. Så sitter jeg der da og hisser meg opp over alt og alle. Klarer ikke å kose meg liksom, selv om jeg prøver. Vennene mine har også roet seg veldig på drikkefronten, men de vil jo ha meg med ut en gang iblant. Siden jeg ikke klarer å ha det gøy i fylla lenger, så synes jeg egentlig det bare er bortkasta penger. Vil mye heller ligge i senga en kveld og kose meg med en film. Jeg blir faktisk stressa bare folk nevner at de skal ut Synes dere jeg er merkelig? Vil ikke at folk skal se på meg som kjedelig som aldri gidder å dra på fylla lenger. Anonymkode: 15435...da1 Det er ikke uten grunn at muslimer ikke drikker. De sier at det er urent og at nytten er mindre enn gagnen. Har mange muslimske venner som nyter livet uten alkohol. Anonymkode: dc7ff...456
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #6 Skrevet 18. juni 2017 Alkohol er bare tull. Usunt, dyrt og hvis en får for mye gjør en ting en angrer på. Å dra ut på byen er jo bare rølp, mye hyggeligere å være sammen med andre edrue. Anonymkode: 96599...ca5 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #7 Skrevet 18. juni 2017 For å si det sånn ts, hvis du putter alle pengene du hadde brukt på en kveld på byen, på en sparebøsse, og teller opp når du er 28, hadde du nok hatt mange hundretusen der ! Jeg angrer så forferdelig på at jeg i det hele tatt gadd å dra på byen fra jeg var 18-26, brukte opp hele lønna+ sparekontoen på det !!!! Midlertidig moro som man angrer på og som hvertfall ikke får en videre i livet, nei er det ett råd jeg kunne gitt meg selv i dag så hadde det vært å droppe alkohol fest og fyll ! Du gjør bare klokt i å ikke gidde det Anonymkode: c5bb8...d54 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #8 Skrevet 18. juni 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å si det sånn ts, hvis du putter alle pengene du hadde brukt på en kveld på byen, på en sparebøsse, og teller opp når du er 28, hadde du nok hatt mange hundretusen der ! Jeg angrer så forferdelig på at jeg i det hele tatt gadd å dra på byen fra jeg var 18-26, brukte opp hele lønna+ sparekontoen på det !!!! Midlertidig moro som man angrer på og som hvertfall ikke får en videre i livet, nei er det ett råd jeg kunne gitt meg selv i dag så hadde det vært å droppe alkohol fest og fyll ! Du gjør bare klokt i å ikke gidde det Anonymkode: c5bb8...d54 Er sånn jeg tenker Det er bare midlertidig moro, og når jeg ikke har det moro engang så er det ikke verdt det. Likevel er jeg redd for å bli sett på som "sær". Vil ikke at folk skal se på meg som hun treige som ikke drikker, og som er edru når alle andre er fulle. Bor på en veldig liten plass og er litt redd for spekulasjoner, kanskje får jeg plutselig får høre fra en venn av en venn av en venn at jeg er gravid liksom. Anonymkode: 15435...da1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #9 Skrevet 18. juni 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å si det sånn ts, hvis du putter alle pengene du hadde brukt på en kveld på byen, på en sparebøsse, og teller opp når du er 28, hadde du nok hatt mange hundretusen der ! Jeg angrer så forferdelig på at jeg i det hele tatt gadd å dra på byen fra jeg var 18-26, brukte opp hele lønna+ sparekontoen på det !!!! Midlertidig moro som man angrer på og som hvertfall ikke får en videre i livet, nei er det ett råd jeg kunne gitt meg selv i dag så hadde det vært å droppe alkohol fest og fyll ! Du gjør bare klokt i å ikke gidde det Anonymkode: c5bb8...d54 Er 36 år elsker fortsatt å feste. Ts det er helt ok, men det kan hende du må også akspektere at noen venner synes du er "kjedelig", og dere ikke tilbringer så mye tid i sammen. det har ingenting med alder eller modenhet,men andre intresser. Anonymkode: 4ee6f...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #10 Skrevet 19. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 36 år elsker fortsatt å feste. Ts det er helt ok, men det kan hende du må også akspektere at noen venner synes du er "kjedelig", og dere ikke tilbringer så mye tid i sammen. det har ingenting med alder eller modenhet,men andre intresser. Anonymkode: 4ee6f...cc6 Så kan det hende at du også må akseptere fra unge at du er en gammal røy på byen og fra jevn aldrende at det er på tide å slå seg ned snart. Ikke misforstå, jeg vet at man hverken er en gammal røy som 36 åring og at mange kan ha et fint etablert privat liv selvom de går på byen, men folk vil alltid tenke noe om andre folk. Tror ikke du bryr deg og syns heller ikke ts skal bry seg om noen syntes hun er "kjedelig", det kan være mer spennende å sitte hjemme med en dokumentar eller utfolde andre interesser man har. Har man ikke interesse for å feste og ødelegge helse og lommebok så skal man heller ikke gjøre det bare for å få vært med venner, da skaffer man seg venner som faktisk betyr noe mer enn overfladisk se og bli sett status som man kan sitte hjemme å spise is med eller dra på fjelltur i helgene med Anonymkode: c5bb8...d54
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #11 Skrevet 19. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så kan det hende at du også må akseptere fra unge at du er en gammal røy på byen og fra jevn aldrende at det er på tide å slå seg ned snart. Ikke misforstå, jeg vet at man hverken er en gammal røy som 36 åring og at mange kan ha et fint etablert privat liv selvom de går på byen, men folk vil alltid tenke noe om andre folk. Tror ikke du bryr deg og syns heller ikke ts skal bry seg om noen syntes hun er "kjedelig", det kan være mer spennende å sitte hjemme med en dokumentar eller utfolde andre interesser man har. Har man ikke interesse for å feste og ødelegge helse og lommebok så skal man heller ikke gjøre det bare for å få vært med venner, da skaffer man seg venner som faktisk betyr noe mer enn overfladisk se og bli sett status som man kan sitte hjemme å spise is med eller dra på fjelltur i helgene med Anonymkode: c5bb8...d54 Mine venner er 28-til noen av begynnelsen 40 årene, har endel av de som fortsatt liker å feste, jeg har også andre venner i den alderen spm ikke liker feste, som jeg gjør andre ting med. Alså andre intresser. Hva er vitsen med dette innlegget ditt? Jeg har aldri sagt at TS burde å feste. og at hun er kjedelig, så hva er poenget med dette innlegget ditt? Anonymkode: 4ee6f...cc6 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #12 Skrevet 19. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mine venner er 28-til noen av begynnelsen 40 årene, har endel av de som fortsatt liker å feste, jeg har også andre venner i den alderen spm ikke liker feste, som jeg gjør andre ting med. Alså andre intresser. Hva er vitsen med dette innlegget ditt? Jeg har aldri sagt at TS burde å feste. og at hun er kjedelig, så hva er poenget med dette innlegget ditt? Anonymkode: 4ee6f...cc6 Det var du som sa hun måtte akseptere at venne hennes syntes hun var kjedelig da. Hva var poenget med det innlegget ? Da er det bedre å oppfordre til å få nye venner. Folk kan syntes mye rart om alt og man skal ikke ta hensyn til det eller skremmes og krenkes av det så lenge man gjør det man føler er best og riktigst for seg selv. Anonymkode: c5bb8...d54
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #13 Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var du som sa hun måtte akseptere at venne hennes syntes hun var kjedelig da. Hva var poenget med det innlegget ? Da er det bedre å oppfordre til å få nye venner. Folk kan syntes mye rart om alt og man skal ikke ta hensyn til det eller skremmes og krenkes av det så lenge man gjør det man føler er best og riktigst for seg selv. Anonymkode: c5bb8...d54 Jeg skrev det i gåsetegn, Og noen. Det betyr ikke at jeg synes hun er kjedelig, men sånn er det bare. Du kunne ha fint poengtert meningen din uten den unødvendig person angrepet der. Det aller viktigste er at man må akspektere at folk er forskjellige, noen liker lese, andre liker ikke å lese. Og er all for, som jeg nå har sagt for tredje gang at vil ikke TS feste så skal hun ikke feste, men hun må skjønne da at festvenner har nok ikke lyst å sitte hjemme å se på film på en fredag. Og det er like greit som at TS ikke vil feste. Og nå gidder jeg ikke å svare deg lengre, når du bare svarer mye viss vass og leger ord munnen som jeg ikke har sagt. Anonymkode: 4ee6f...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #14 Skrevet 19. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev det i gåsetegn, Og noen. Det betyr ikke at jeg synes hun er kjedelig, men sånn er det bare. Du kunne ha fint poengtert meningen din uten den unødvendig person angrepet der. Det aller viktigste er at man må akspektere at folk er forskjellige, noen liker lese, andre liker ikke å lese. Og er all for, som jeg nå har sagt for tredje gang at vil ikke TS feste så skal hun ikke feste, men hun må skjønne da at festvenner har nok ikke lyst å sitte hjemme å se på film på en fredag. Og det er like greit som at TS ikke vil feste. Og nå gidder jeg ikke å svare deg lengre, når du bare svarer mye viss vass og leger ord munnen som jeg ikke har sagt. Anonymkode: 4ee6f...cc6 Som jeg også poengerte, jeg syntes ikke de tingene jeg nevnte om deg og dine valg, men noen vil jo mene det. Kjempe unødvendig, like unødvendig som at du nevnte det om ts. Såklart skjønner hun at festvenner liker å feste, men det er mange som kan både feste en helg og sitte hjemme en annen helg, og om ikke så finnes det flust av de som liker å sitte hjemme hver helg å se på film. Anonymkode: c5bb8...d54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå