Gå til innhold

Bilder som ikke sier sannheten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Tinder og Sukker en stund, og flere ganger nå har det vært helt uaktuelt å møte fyren igjen fordi han ligner så lite på bildene han har brukt. Det er så skuffende når man nesten ikke kjenner igjen vedkommende. Jeg reiser meg ikke akkurat og går, men jeg blir sittende en øl eller to mens jeg prøver å skjule hvor skuffa jeg er.

Jeg skjønner man vil fremstå fra sin beste side, men når man bruker gamle bilder og har forandret seg mye siden da, hva forventer de?

Selv har jeg 5 bilder, alle nyere enn 2 år, som viser meg fra litt ulike sider. Kan ikke tenke meg noe verre enn å se et skuffa ansikt når jeg forventningsfullt tropper opp på en date.

Anonymkode: dfd38...962

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg og spør selv alltid om snapchat for å få ferske bilder. Prøver også å legge merke til om alle bildene er tatt fra akkurat samme vinkel.  

Anonymkode: 21292...c3a

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg og spør selv alltid om snapchat for å få ferske bilder. Prøver også å legge merke til om alle bildene er tatt fra akkurat samme vinkel.  

Anonymkode: 21292...c3a

Jeg orker ikke styre med snapchat, men finner dem noen ganger på Facebook. Og sveiper aldri på en med kun ett bilde lenger.

De kaster jo ikke bare bort min tid, men sin egen også. Selvfølgelig ser man alltid litt annerledes ut i virkeligheten, men når forskjellen er så radikal, da er det jo dessverre ikke aktuelt å møtes igjen. Han ene kjente jeg virkelig ikke igjen, og det tror jeg hele ansiktet mitt viste ganske godt også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det samme om folk som bruker diverse filter og de som bruker masse sminke. Hvis de ikke har noen skikkelige bilder, helst av hele dem,  ryker de rett til venstre.

Anonymkode: e27fb...f96

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt Tinder og Sukker en stund, og flere ganger nå har det vært helt uaktuelt å møte fyren igjen fordi han ligner så lite på bildene han har brukt. Det er så skuffende når man nesten ikke kjenner igjen vedkommende. Jeg reiser meg ikke akkurat og går, men jeg blir sittende en øl eller to mens jeg prøver å skjule hvor skuffa jeg er.

Jeg skjønner man vil fremstå fra sin beste side, men når man bruker gamle bilder og har forandret seg mye siden da, hva forventer de?

Selv har jeg 5 bilder, alle nyere enn 2 år, som viser meg fra litt ulike sider. Kan ikke tenke meg noe verre enn å se et skuffa ansikt når jeg forventningsfullt tropper opp på en date.

Så du er veldig overfladisk og utseende fiksert?

Anonymkode: dd3fc...a58

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du er veldig overfladisk og utseende fiksert?

Anonymkode: dd3fc...a58

Hva mener du? Er vel ikke noe poeng med bilder, om de ikke forteller sannheten?

Er vel like mye de som har gamle bilder som gir et feil inntrykk, som er overfladiske?

Når det er sagt, skjønner jeg heller ikke hvorfor TS mener det er greit at hun selv har to år gamle bilder.

Anonymkode: 76241...918

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overfladisk eller ikke, det er greit å se at vedkommende man skal møte ikke har et utseende man finner direkte frastøtende da. Det er faktisk bedre å bli avvist FØR man møtes enn se det i blikket når man møtes.... Selv om personlighet teller mest for meg så ha utseendet også litt å si. Man trenger mulighet for litt fysisk tiltrekning også. Det skal MYE til å rette opp en sånn skuffelse på første date, da skal det være en utrolig personlighet. Og en sånn "uærlig" start vitner ikke om en veldig bra personlighet. Så da er løpet kjørt.

Anonymkode: ee25c...5d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fyldige jenter har for uvane å ta bilder i en vinkel som gjør at de virker slankere. Har selv gått på en smell eller to ved personlig møte. Jeg har ikke noe imot fyldige damer, men setter pris på om de er ærlige om det før vi møtes. Er de nødt til å lyve til seg en date med meg, så er det liten sjanse for at det blir en date nummer to.

Anonymkode: ca083...db1

Skrevet

Samme når enkelte jenter viser seg uten sminke!

Dessuten er mange jenter veldig gode til å ta bilder

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Er vel ikke noe poeng med bilder, om de ikke forteller sannheten?

Er vel like mye de som har gamle bilder som gir et feil inntrykk, som er overfladiske?

Når det er sagt, skjønner jeg heller ikke hvorfor TS mener det er greit at hun selv har to år gamle bilder.

Anonymkode: 76241...918

Jeg ser veldig lik ut som for 2 år siden. I tillegg har jeg en del ulike bilder, så jeg tror mennene får se litt mer av hvordan jeg faktisk ser ut. F. eks smile både med og uten tenner, ulike vinkler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...