Fru.Vims Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Hei. Leter livet av meg for å finne to beltestoler som er så rette i sidene at de lett kan stå ved siden av hverandre. Belteføringen oppe må være god. Noen som har tips?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 2 minutter siden, Fru.Vims skrev: Hei. Leter livet av meg for å finne to beltestoler som er så rette i sidene at de lett kan stå ved siden av hverandre. Belteføringen oppe må være god. Noen som har tips? Les på naf.no hvilke biler du kan bruke tre bilstoler i bredden på. Er ikke din bil nevnt der, så må du av trafikkhensy ha en stol bak hver fremsete noe annet er livsfarlig for begge barna og de i førersetet og. Anonymkode: aec91...dff
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Maxi Cosi Rodi Britax Adventure Anonymkode: 05cf7...e37
Skogsprinsessa Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 Meld deg inn i facebookgruppa "bilstoler ". Ddr er det masse folk med masser av kompetanse 😊 1
Fru.Vims Skrevet 18. juni 2017 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Les på naf.no hvilke biler du kan bruke tre bilstoler i bredden på. Er ikke din bil nevnt der, så må du av trafikkhensy ha en stol bak hver fremsete noe annet er livsfarlig for begge barna og de i førersetet og. Anonymkode: aec91...dff Fant ikke noe der jeg. Har du link?
Fru.Vims Skrevet 18. juni 2017 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2017 1 time siden, Skogsprinsessa skrev: Meld deg inn i facebookgruppa "bilstoler ". Ddr er det masse folk med masser av kompetanse 😊 Gode Gud for en gjeng regelnazister. 🤦🏻♀️ 1
Skogsprinsessa Skrevet 19. juni 2017 #8 Skrevet 19. juni 2017 😂😂😂😂 Men hvorfor sa du ikke bare hvor gamle barna er? Har aldri sett en tråd bli stengt der før 😅
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #9 Skrevet 19. juni 2017 11 timer siden, Fru.Vims skrev: Gode Gud for en gjeng regelnazister. 🤦🏻♀️ Hehe, man må ha bein i nesen og selvtilit så det holder skal man være medlem der ja. Og spesielt ta vedkommende som svarte deg ang å oppgi alder, med en klype salt. Den hesten hennes er litt vel høy til tider. Ga deg tips om stoler lenger oppe og det var vel de noe de samme tipsene du fikk der, før tråden ble stengt og tipsene ble slettet(den var litt drøy syns jeg for de sier selv at ingenting blir slettet) Anonymkode: 05cf7...e37 2
Fru.Vims Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2017 12 timer siden, Skogsprinsessa skrev: 😂😂😂😂 Men hvorfor sa du ikke bare hvor gamle barna er? Har aldri sett en tråd bli stengt der før 😅 Jeg rakk aldri 😱
atropos Skrevet 19. juni 2017 #11 Skrevet 19. juni 2017 😂 prøvde meg der i dag jeg og. Har alle de damene unger på 15 som sitter bakover eller? 🤣
Gjest chiki Skrevet 20. juni 2017 #12 Skrevet 20. juni 2017 Jeg har 2 besafe beltestoler hvorav ene har isofix + besafe modular med isofix i baksetet på vår vw Touran. De beltestolene er iallefall en del smalere enn den venninnen min har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå