Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

er en jente på mellom 35-45 år, uføretrygdet, anonymiserer litt for vil ikke bli gjenkjent og ønsker meg flere venner. Er det flere enn meg her inne som er i samme situasjon (eller du trenger ikke være uføre) men ønsker /trenge en venn? 

Jeg bare lurer på om det går an å få seg nye venner i denne alderen, eller om det nå er for sent for meg. Mange av de jeg var venner med før glemte meg når jeg ble syk og jeg har jo heler ikke lenger noen kollegaer. 

Anonymkode: 67739...844

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mange ensomme sjeler her tydeligvis. Da gir jeg meg i denne tråden. Mvh TS 

AnonymBruker
Skrevet

Må man være ensom for å bli ny venn?

Jeg er fra Drammen, i samme alder som deg. Er frisk som en fisk, men selv om jeg har venner så er jeg ikke ukjent for å få nye.

Jeg syns forøvrig du er ganske utålmodig når du venter svar før det har gått en time. 

Anonymkode: fc34f...c91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mange ensomme sjeler her tydeligvis. Da gir jeg meg i denne tråden. Mvh TS 

Hei..Er opprinnelig fra samme by selv,og holder til i en annen by akkurat nå,men ofte i drammen..Pm om du vil??

Anonymkode: e2a10...6ea

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må man være ensom for å bli ny venn?

Jeg er fra Drammen, i samme alder som deg. Er frisk som en fisk, men selv om jeg har venner så er jeg ikke ukjent for å få nye.

Jeg syns forøvrig du er ganske utålmodig når du venter svar før det har gått en time. 

Anonymkode: fc34f...c91

Nei, man trenger ikke væreensom for å bli en ny venn. Beklager at jeg var litt utålmodig med svar, men det var søndag, ser alle rundt meg "får til alt" og at trådene her genererer svar ganske kjapt så ble litt trist og lei meg da også. 

Men takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei..Er opprinnelig fra samme by selv,og holder til i en annen by akkurat nå,men ofte i drammen..Pm om du vil??

Anonymkode: e2a10...6ea

Hei, takk for svar. Jeg aner ikke hvordan sånn pm foregår jeg, er litt dataevneveik.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...