AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Av ren nysgjerrighet, jeg bare lurer. Hva er det pinligste du har gjort på jobbfest? Folk gjør jo så mye rart, når de egentlig burde droppet den siste drinken og vært seriøs med kolleger. Anonymkode: b9c4d...f6d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 For ti år siden var jeg relativt nyutdannet lærer og var på julebord. Jeg hadde et halvt år igjen før jeg hadde krav på fast ansettelse, men da måtte jeg bli ansatt enda en gang til våren. I utgangspunktet skulle ikke det være noe problem; jeg hadde fag de trengte og sjefen/rektor overøste meg med ros. På dette julebordet klarte jeg imidlertid å bli såpass bedugget at da jeg snakket med en kollega som hadde små barn, så klarte jeg å lire av meg at jeg og samboer skulle starte prøvingen så fort fast jobb var i boks. Rektor satt like i nærheten og hørte dette. Jeg fikk aldri fornyet kontrakten, og måtte finne en ny jobb. Rektor nektet selvfølgelig for at dette var grunnen til at kontrakten ikke ble fornyet, men jeg vet bedre. Har heldigvis fast jobb et annet sted nå. Anonymkode: c893e...a75
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Jeg har til nå bare vært på én jobbfest, så ikke noe utrolig pinlig. Men jeg har et problem med at jeg aldri hører hva folk sier hvis det spilles høy musikk. Så på den ene jobbfesten svarte jeg bare ja eller nei på alle spørsmål, og fikk i ettertid greie på at folk hadde spurt meg spørsmål som ikke kan besvares med ja eller nei (e.g. "Hvilken skole gikk du på?" -"Hehe, ja!"). Jeg hater det, men blir alltid veldig overveldet i situasjoner med masse folk og høy musikk... Og veldig flau i ettertid, i tilfelle folk trodde jeg var for full til å høre etter. Anonymkode: 93aeb...00b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå