Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å bli noget mer aktiv. Det vil si gå meg turer i rask tempo i det nydelige nærområdet her.

Skulle gjerne hatt en slags oversikt over hvor langt jeg går samt kalorier forbrent. Får man denne informasjonen på fitbit? Og må man da legge inn vekt først? Skrekk og gru.... har ikke veid meg på uendelig mange år, og det frister ikke å gjøre foråsidetsånn :ohmy:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fitbit er dårlig. Skaff deg en Garmin i stedet. 

Anonymkode: 08caf...18e

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fitbit er dårlig. Skaff deg en Garmin i stedet. 

Anonymkode: 08caf...18e

Hva er bedre med Garmin?

Jeg er langt fra (!) noen veldig aktiv/sportslig dame - mest interessert i å følge med på skritt, avstand gått og viktig å få vite hvor mange kalorier som er brukt.

skjønner at de som trener og er veldig aktive kanskje går for en litt dyrere Garmin. Jeg bare føler det er litt waste til mitt bruk. Eller...? Jeg kan jo virkelig ingenting om dette 🙄

Skrevet

Jeg har fitbit charge 2, er veldig fornøyd. :) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er superfornøyd med Fitbiten min, anbefales!

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har også Fitbit Charge 2 og er kjempefornøyd.

Da jeg kjøpte den var den best i test i sin prisklasse. Forbeholdet er selvsagt at hjerterytmemåling ikke blir nøyaktig nok på armen. Men det er fremgang jeg ønsker å måle og til det er den god nok både på søvnmåling, skritt, kilometer, kaloriforbruk og hjerteslag.

Den snakker automatisk med mobilen også - trenger ikke tenke så mye - bare gå/løpe/sykle etc og det blir registrert.

Skrevet
8 timer siden, FrøkenMånestråle skrev:

Jeg har fitbit charge 2, er veldig fornøyd. :) 

7 timer siden, Jelly333 skrev:

Jeg er superfornøyd med Fitbiten min, anbefales!

7 timer siden, Blondie65 skrev:

Jeg har også Fitbit Charge 2 og er kjempefornøyd.

Da jeg kjøpte den var den best i test i sin prisklasse. Forbeholdet er selvsagt at hjerterytmemåling ikke blir nøyaktig nok på armen. Men det er fremgang jeg ønsker å måle og til det er den god nok både på søvnmåling, skritt, kilometer, kaloriforbruk og hjerteslag.

Den snakker automatisk med mobilen også - trenger ikke tenke så mye - bare gå/løpe/sykle etc og det blir registrert.

Tusen takk dere 😊 Da ser det ut som det blir en fitbit charge 2 på meg også 👍🏼

Av det jeg har lest om den på nett etter deres anbefalinger så virker den veldig bra for "sånne som meg" - en som ikke skal løpe maraton, men bare komme seg opp av sofaen og bli litt mer aktiv. Så ikke ut som man må legge inn vekt eller noe, stort pluss for meg 🙈

Skrevet

Jeg har Garmin Fenix 5x og er storfornøyd. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Fitbit som jeg er kjempefornøyd med! :)

Anonymkode: 9c1ea...0ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...