AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Jeg er plaget av mørke, grove hår nederst på magen og langt ned på lårene. Er ellers blond og blek, så det synes godt! Har fått påvist noen cyster i eggstokkene, men visstnok ikke mange nok til at det er PCOS. Jeg er forresten normalvektig. Hva gjør dere andre som er plaget med det samme? Hormonell behandling? Laser? Elektrolyse? Hvor godt virker det du gjør og hvor lenge varer det? Ser ut som noen får støtte til elektrolysebehandling. Hvorfor elektrolyse og ikke laser? Laser er jo mer "moderne" og ofte mer effektivt. Anonymkode: c6788...3ce
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er plaget av mørke, grove hår nederst på magen og langt ned på lårene. Er ellers blond og blek, så det synes godt! Har fått påvist noen cyster i eggstokkene, men visstnok ikke mange nok til at det er PCOS. Jeg er forresten normalvektig. Hva gjør dere andre som er plaget med det samme? Hormonell behandling? Laser? Elektrolyse? Hvor godt virker det du gjør og hvor lenge varer det? Ser ut som noen får støtte til elektrolysebehandling. Hvorfor elektrolyse og ikke laser? Laser er jo mer "moderne" og ofte mer effektivt. Anonymkode: c6788...3ce Lurer på akkurat det sammemen finnes det hormonell behandling mot det altså? Har du snakket med legen om det? Anonymkode: 7a512...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå