Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente78
Skrevet

fikk en gaveeske bestående av en parfyme og en bodylotion i julegave. parfymen og bodylotionen ligger i esker som jeg ikke har åpnet, jeg har bare løftet lokket på gavepakningen for å se hva som var inni. men jeg liker ikke parfymen jeg fikk (har luktet på den i parfymeriet). går det an å bytte til en annen gaveeske eller noe annet fra parfymeriet? (har ikke kvittering)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du ikke har sprayet av parfymeflasken eller brukt bodylotionen skal det gå an å bytte det. Jeg fikk det samme til jul og ringte parfymeriet der jeg visste gavepakningen var kjøpt og fikk vite at det bare var å komme inn med det. Kanskje du skulle ta det med deg dit du tror det kan være kjøpt og spør om du får bytte det? Det er uansett ikke vanlig å få med kvitteringen når en får julegaver, så det går sikkert fint:) Lykke til!

Skrevet

Det skal ikke være noe problem å få bytta parfyme/gave-esker (gaver) hvis de er uåpnet/forseglet, selv om du ikke har kvittering.

Dattera mi fikk 2 gaver av samme sort fra parfymeri til jul - hun var og bytta den ene i mellomjula. Hun hadde ikke behov for noe sminke etc. akkurat da- fikk derfor en tilgodelapp som hun kan handle for seinere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...