Gå til innhold

Hemmoride

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig turn-off om partneren har det? Jeg føler meg ikke akkurat så sexy med den,  men bør man gjennomgå en operasjon når man ikke har noen fysiske plager? 

Anonymkode: 8af46...190

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stikk til legen

Anonymkode: 4deef...07b

AnonymBruker
Skrevet

Vel...glor han inn der? Prøvd salve?

Anonymkode: 2c3e8...181

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stikk til legen

Anonymkode: 4deef...07b

Legen spurte en gang jeg hadde gynekologisk undersøkelse om den var smertefull. Det er den ikke. Hørtes ikke ut som legen mente jeg trengte å gjøre noe.

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel...glor han inn der? Prøvd salve?

Anonymkode: 2c3e8...181

Salve hjelper på smerte og kløe (noe jeg ikke har), ikke på det kosmetiske. Hvis salve fikk den til å forsvinne ville vel ingen blitt operert... 

• Liker 1
Skrevet

Salve kan hjelpe den å trekke seg tilbake, men det kommer selvfølgelig an på størrelse. Er verdt et forsøk...

AnonymBruker
Skrevet

Ulempen med operasjon er jo at man kan risikere å få ødelagt lukkemekanismen der for alltid, og ha sårhet og vondhet der for alltid... . Da overlever jeg heller med en hemoroide eller to. Ingen som bryr seg.

Anonymkode: f8440...1f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, menn bryr seg ikke, varfall ikke noe jeg har hørt om eller bryr meg om selv. Har hatt et par damer med det (det er jo relativt normalt iløpet av livet), og de fleste vet jo at opperasjon kan føre til lekkasjer, ødelagt lukkemuskel og inkontinens som ikke kan fikses. Så vil heller ha noen hemorider enn ei dame i smerte/plager for livet og avføringslekkasjer.

Og ps: Utseendemessig gjør det nada, et rompehull er ikke særlig "pent" uansettt, og det er noen få klumper der hjør ingen forskjelll. Man må være jævla jålete av seg om noe sånt skal påvirke tenning/sexliv, de fleste mannfolk bryr seg ikke om sånne små kropplige greier man ikke kan gjøre noe med (hemorider, blåmersker/sprengte blodkar/sår, store føflekker o.l). 

Anonymkode: 52d84...25e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...