AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Jeg satt bokstavelig talt på bussholdeplassen. Med benkhøyde på kun 30 cm. Somehow klarte jeg å miste iphonen og den landa med skjermen rett ned på bakken. Den fikk to striper nederst til høyre og et lite hakk øverst på kanten. Hvor kan jeg billigst reparere dette? Er så sykt forbanna på meg selv da jeg ikke har hatt den i 1 år en gang.. Anonymkode: 141af...5bc
Million Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Kanskje en idé å fortelle i det minste hvilket fylke du bor i, så folk kan anbefale sted å reparere? 1
Gjest Peanut Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Liten digresjon: jeg har aldri forstått hvorfor folk klarer å få riper på mobilen. Jeg bruker sånn klar skjermbeskytter som legges på skjermen og har mistet mobil (iPhone 5) flere ganger ned på asfalt uten at det kommer riper. (Nåværende mobil (iPhone 7+) har jeg ikke mistet ennå). Når man betaler så mye for en mobil, er det litt rart(?) at man ikke tar med den typen beskyttelse og 😌
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 26 minutter siden, Peanut skrev: Liten digresjon: jeg har aldri forstått hvorfor folk klarer å få riper på mobilen. Jeg bruker sånn klar skjermbeskytter som legges på skjermen og har mistet mobil (iPhone 5) flere ganger ned på asfalt uten at det kommer riper. (Nåværende mobil (iPhone 7+) har jeg ikke mistet ennå). Når man betaler så mye for en mobil, er det litt rart(?) at man ikke tar med den typen beskyttelse og 😌 Hehh. Selvfølgelig tar jeg med den beskyttelse og. Har betalt for tykk gjennomsiktig skjermbeskytter men den ripa - den gikk rett igjennom!! Og jeg har til og med lommebok-deksel, men hadde frontdelen brettet bak mobilen for den var i bruk! og dermed landa den på bakken sånn.. 36 minutter siden, Million skrev: Kanskje en idé å fortelle i det minste hvilket fylke du bor i, så folk kan anbefale sted å reparere? Ja self sorry, jeg bor på Lillestrøm. Skedsmo kommune. Anonymkode: 141af...5bc
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #6 Skrevet 19. juni 2017 Jeg forstår ikke. Jeg har hatt iphone 5 i flere år, har mistet den utellelige ganger, og aldri har den fått en sprekk. Du mister den 30 cm (sikker litt mer siden det er en benk), og du får to? Anonymkode: 58eda...3ed
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #7 Skrevet 19. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke. Jeg har hatt iphone 5 i flere år, har mistet den utellelige ganger, og aldri har den fått en sprekk. Du mister den 30 cm (sikker litt mer siden det er en benk), og du får to? Anonymkode: 58eda...3ed Haha du høres ut som en idiot som prøver å irritere TS. ALLE jeg kjenner har sin skjerm CRACKED UP i stykker. Så ja. Innse det, du er en av dem. Anonymkode: 141af...5bc
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #8 Skrevet 19. juni 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha du høres ut som en idiot som prøver å irritere TS. ALLE jeg kjenner har sin skjerm CRACKED UP i stykker. Så ja. Innse det, du er en av dem. Anonymkode: 141af...5bc Hvordan klarer de det? Har jeg aldri skjønt. Slenger de mobilen vegg i mellom eller noe? Jeg har hatt mobil i 20 år, og jeg har ALDRI fått en skjerm ødelagt. Anonymkode: 3f6bd...1d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå