AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Jeg rotet meg opp i en litt lei situasjon. Jeg dater og vi var enig om å ikke ha sex med noen andre. Mye alkohol innabords og jeg lå med en kompis. Jeg angrer helt sykt mye og er usikker på hva jeg gjør videre, derfor spør jeg dere. Jeg vil kutte kontakt med kompisen min, for man har ikke sex med venner og jeg klarer ikke å se på han på samme måte mer. Fortelle daten om det eller lyve? Hva i all verden gjør jeg? Anonymkode: 5d0be...d17
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Hvis du tenker at du ønsker å fortsette å date og evt etterhvert inngå et seriøst forhold med daten din så må du si det, syns jeg. Du har brutt en avtale og da er det bare rettferdig at daten din får sjansen til å selv velge om han ønsker å gå videre med deg. Anonymkode: 4b5c2...8b7 2
Poserose Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Du må nok si det. Han bør få velge selv hva han ønsker å gjøre, og det er bedre før heller enn senere. Du kommer dessuten til å måtte slite med dårlig samvittighet resten av forholdet om du ikke gjør det.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 Jeg hadde holdt godt kjeft... Politisk ukorrekt, men det er ikke alt en trenger å vite. Anonymkode: 85bc7...69c 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 Drikk mer. Det ser jo ut til å løse det meste. Anonymkode: 97af7...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå