SesameStreet Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Noen som har vært der? Er det et fint sted? Noe å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Kotor er nydelig! Fantastisk flott land. Jeg var der i 04. Da var jeg rett og slett litt sjokkert over hvor preget landet var av krigen, selv på helt grunnleggende ting som vann i springen (kun en time per natt!). Det har sikkert bedret seg nå. Anonymkode: 466d9...67c
SesameStreet Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kotor er nydelig! Fantastisk flott land. Jeg var der i 04. Da var jeg rett og slett litt sjokkert over hvor preget landet var av krigen, selv på helt grunnleggende ting som vann i springen (kun en time per natt!). Det har sikkert bedret seg nå. Anonymkode: 466d9...67c Kikket på bilder nå, det så utrolig fint ut i Kotor. Hvor lenge var du der? Var du der hovedsakelig for å ligge på stranden? Er den fin? Er befolkningen hyggelig? Snakker de engelsk? Endret 19. juni 2017 av SesameStreet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå