AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Skal til Kreta i høst, og lurer på hvor mye jeg skal beregne i lommepenger. Hvor mye koster en gjennomsnittelig middag eller lunsj der? Vi er to voksne som drar, men jeg er ganske småspist og kjøper gjerne barnemeny når jeg spiser ute Ligger det på 20-30 euro for middag? Det er det jeg har tenkt, men med lunsj så blir det jo fort 100 euro om dagen. Det må da vel være veldig mye?? Anonymkode: 7b8dd...0de
Djungelvrål Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Pasta og pizza ligger på kanskje 6-10 euro, biffmiddag 15-30 euro. Kjøp lokal vin og øl, det er mye billigere, dropp forrett og dessert. Eller del en dessert. Man blir mett av hovedrett alene.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 16 minutter siden, Mystix skrev: Pasta og pizza ligger på kanskje 6-10 euro, biffmiddag 15-30 euro. Kjøp lokal vin og øl, det er mye billigere, dropp forrett og dessert. Eller del en dessert. Man blir mett av hovedrett alene. Tusen takk for svar! Jeg er veldig glad i lette middager som pasta etc. Kommer sikkert til å spise nærmest lunsj-retter både til lunsj og middag Drikker sjelden vin eller øl til maten i varmen, det er noe vi stort sett koser oss med på kveldstid på hotellrommet. Anonymkode: 7b8dd...0de
gustav Skrevet 19. juni 2017 #4 Skrevet 19. juni 2017 Også kan du prøve gresk kebab! Skikkelig namm: rullekebab med kjøtt, pommes frites og tzatziki Rimelig og godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå