Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lastet ned babyverden sin app preglife. Der kunne man legge inn enten termindato eller dato for første dag i siste mens. Det står at de tar utgangspunkt i en syklus på 28 dager 

min syklus stemmer dermed ikke med appen siden jeg har 29 dager. 

Er det da mest riktig å legge inn riktig termindato eller dato for første dag i siste mens. 

vil kunne følge med på dagene riktigst mulig. Sånn at når jeg er 3+6 så vet jeg at det er riktig. 

Noen erfaringer? 

Skrevet

Legg inn 1 dag i siste mens. Det er mulig at den tetmindatoen du har beregnet blir flyttet på ved UL likevel...

AnonymBruker
Skrevet

Babyverden sin app heter "gravid og barn". PregLife er en annen, men hvis du går inn på "gravid" under innstillinger, så kan du stille på hvor langt svangeskapet er. 40+3 her i Norge. Appen er automatisk innstilt på 40+2.

Prøv og forandre der, kanskje den blir riktig for deg da? 

Anonymkode: a4bd8...2d5

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Babyverden sin app heter "gravid og barn". PregLife er en annen, men hvis du går inn på "gravid" under innstillinger, så kan du stille på hvor langt svangeskapet er. 40+3 her i Norge. Appen er automatisk innstilt på 40+2.

Prøv og forandre der, kanskje den blir riktig for deg da? 

Anonymkode: a4bd8...2d5

Ah, da har jeg blingset. Søkte nemlig på på babyverden på app store. Men ser jo nå at det er en annen leverandør

men takk for forklaring, fant innstillingene :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...