Gjest Odense Skrevet 4. januar 2005 #1 Skrevet 4. januar 2005 Lurer på å bestille den fra LF istedet for all soft som jeg bruker til vanlig...Noen erfaringer?
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2005 #2 Skrevet 4. januar 2005 Hva slags hårtype har du, da? Den skal først og fremst gi fuktighet til hår som er relativt normalt. Den fikk ganske gode kritikker på MUA, i hvertfall.
Gjest allium Skrevet 4. januar 2005 #3 Skrevet 4. januar 2005 Jeg kjøpte i USA, har tenkt å prøve den ikveld. Skal prøve å huske tilbakemelding.
Gjest Odense Skrevet 4. januar 2005 #4 Skrevet 4. januar 2005 Jeg kjøpte i USA' date=' har tenkt å prøve den ikveld. Skal prøve å huske tilbakemelding.[/quote'] Takker! Har allerede bestillt den på LF, men vil gjerne ha tilbake melding
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #5 Skrevet 4. januar 2005 hvis den er for normalt hår, hva er egentlig normalt?
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2005 #6 Skrevet 4. januar 2005 Normalt hår er vel hår som er ubehandlet, og som hverken er spesielt fett eller tørt eller slitt?
Midnattsol Skrevet 4. januar 2005 #7 Skrevet 4. januar 2005 Jeg brukte All Soft men fant ut jeg skulle prøve Clear Moisture etter anbefaling fra frisøren. Jeg har langt tykt hår med lyse striper i. Er kjempefornøyd og håret er mykt og glatt. Bestilte også på LF og fikk med et leave in produkt i samme serie.
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2005 #8 Skrevet 4. januar 2005 Lukter den godt, Midnattssol? Jeg er så pysete når det gjelder lukt
Gjest Daniella_ Skrevet 5. januar 2005 #10 Skrevet 5. januar 2005 Tror du den er god for TØRT hår? Virkelig tørt altså? :-?
Gjest allium Skrevet 5. januar 2005 #11 Skrevet 5. januar 2005 Nå har jeg prøvd, og den er fantastisk ! Lukter diskret og behagelig. Og håret mitt er silkemykt. Det ser ut som den samler de små hårene som pleier å stikke ut overalt også. Hvor mye koster den på LF ?
Gjest Étoile Skrevet 5. januar 2005 #12 Skrevet 5. januar 2005 Lukter den godt, Midnattssol? Jeg er så pysete når det gjelder lukt Frisøren brukte den på meg sist jeg var der, den lukter nydelig! Friskt og rent.
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2005 #14 Skrevet 5. januar 2005 Tror du den er god for TØRT hår? Virkelig tørt altså? :-? Mot virkelig tørt hår er vel heller All Soft tingen, vil jeg tro. Jeg sjekket anmeldelsene av CM på MUA, og de var kjempepositive. Men siden man får mykt hår av den, tror jeg at jeg holder meg unna, siden håret mitt er (altfor) mykt fra før. Vurderer Headstrong...
Gjest Daniella_ Skrevet 5. januar 2005 #15 Skrevet 5. januar 2005 Mot virkelig tørt hår er vel heller All Soft tingen, vil jeg tro. Jeg sjekket anmeldelsene av CM på MUA, og de var kjempepositive. Men siden man får mykt hår av den, tror jeg at jeg holder meg unna, siden håret mitt er (altfor) mykt fra før. Vurderer Headstrong... Ja okey. Liker ikke all soft jeg, får flaggrehår av den. Vurderer smooth down.
Gjest Cornelia i.i Skrevet 5. januar 2005 #16 Skrevet 5. januar 2005 Nå har jeg prøvd, og den er fantastisk ! Lukter diskret og behagelig. Og håret mitt er silkemykt. Det ser ut som den samler de små hårene som pleier å stikke ut overalt også. Hvor mye koster den på LF ? Jeg betalte 250 kr for shampo og balsam
Gjest allium Skrevet 5. januar 2005 #17 Skrevet 5. januar 2005 Jeg betalte 250 kr for shampo og balsam Oi.... Jeg betalte 15 USD for shampoo, balsam og en liten tube hårkur. Må visst høre om sønnen min kan ta med mer til meg når han kommer hjem til påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå