AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 18 minutter siden, Persephone skrev: Er det gluten i couscous og qinoua? Gluten er bindemiddelet i vanlig mel. Er det ikke hvete, rug, bygg eller andre kornslag i produktet så er det ingen gluten. Anonymkode: b3651...cbe
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 Det er vel gluten i couscous, men ikke i quinoa? Anonymkode: 3a024...3c8 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 Det er gluten i couscous. http://www.friskogfunksjonell.no/glutenfri-kost/ Anonymkode: 3a024...3c8 1
Blådiamant Skrevet 18. juni 2017 #6 Skrevet 18. juni 2017 Quinoa er glutenfri, mens couscous ikke er det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #7 Skrevet 18. juni 2017 Hvis noen er i tvil om en ingrediens inneholder gluten eller ikke, sjekk ut denne siden. Her kan man veldig enkelt skrive inn ingrediens, og få opp om den er glutenfri eller ikke. (Pluss litt annen informasjon) Anonymkode: bfd9c...5bb
Pringle Skrevet 18. juni 2017 #8 Skrevet 18. juni 2017 Det er gluten i hvete, rug og bygg. Couscous er hvete.
Monstrum Skrevet 18. juni 2017 #9 Skrevet 18. juni 2017 Er gluten i couscous ja, men ikke quinoa. Det finnes glutenfri couscous som er maisbasert da 1
Persephone Skrevet 18. juni 2017 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis noen er i tvil om en ingrediens inneholder gluten eller ikke, sjekk ut denne siden. Her kan man veldig enkelt skrive inn ingrediens, og få opp om den er glutenfri eller ikke. (Pluss litt annen informasjon) Anonymkode: bfd9c...5bb Denne siden var helt genial! Men da vet jeg at jeg kan spise quinoa og ikke couscous. Det har vært så vanskelig å finne ut av dette når jeg bare har søkt det opp. 7 timer siden, Monstrum skrev: Er gluten i couscous ja, men ikke quinoa. Det finnes glutenfri couscous som er maisbasert da Kult! Hvor får jeg tak i maisbasert couscous? Grønnland kanskje? 1
Monstrum Skrevet 19. juni 2017 #11 Skrevet 19. juni 2017 19 timer siden, Persephone skrev: Kult! Hvor får jeg tak i maisbasert couscous? Grønnland kanskje? Jeg har fått tak i på en og annen helsekost, og på noen Bunnpris og Meny med godt utvalg Mener også jeg har bestilt fra nett ett par ganger, men det begynner å bli en stund siden Men du kan sjekke allergikost.no, de pleier å ha bra utvalg. 1
Persephone Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #12 Skrevet 19. juni 2017 3 timer siden, Monstrum skrev: Jeg har fått tak i på en og annen helsekost, og på noen Bunnpris og Meny med godt utvalg Mener også jeg har bestilt fra nett ett par ganger, men det begynner å bli en stund siden Men du kan sjekke allergikost.no, de pleier å ha bra utvalg. Takk! Da skal jeg sjekke litt rundt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå