Gå til innhold

Alle 15-åringer bør være i seng kl 19:00

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For at de skal få nok søvn til neste dag.

Anonymkode: a836f...ae5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg vet det er søndag og en kjedelig dag, men finn noe å se på tv eller les en bok hvis du kjeder deg sånn.

Anonymkode: 25a09...679

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dummeste jeg har hørt på lenge. En 15-åring skal ikke legge seg så tidlig som en 3-åring. Hvor har du denne kilden i fra? Er du lege? Søvnforsker? 

Det finnes ikke noe fasitsvar på hvor mange timer med søvn en 15 åring trenger, det er individuelt. Selvom en kilde sier at barn bør ha 8-10 timer søvn hver natt er det ikke sikkert Ola Nordmann på 15 år trenger det, så slutt å legg alle under en kam. 

Anonymkode: 646ac...192

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De trenger 8 timer søvn, så hvis de står opp 7 bør de være i seng 23.

Anonymkode: ec3bc...90a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har hørt på lenge. En 15-åring skal ikke legge seg så tidlig som en 3-åring. Hvor har du denne kilden i fra? Er du lege? Søvnforsker? 

Det finnes ikke noe fasitsvar på hvor mange timer med søvn en 15 åring trenger, det er individuelt. Selvom en kilde sier at barn bør ha 8-10 timer søvn hver natt er det ikke sikkert Ola Nordmann på 15 år trenger det, så slutt å legg alle under en kam. 

Anonymkode: 646ac...192

Selv med ti timer søvn forutsetter leggetid klokken 19 uansett at stakkaren må opp klokken 5 :P 

Anonymkode: 2fe9d...73f

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Ann Christin, mod

AnonymBruker
Skrevet

trolletråd :sFun_sleeping:

Anonymkode: 867e7...2c5

AnonymBruker
Skrevet

Håper du er i seng Ts. Skole i morra:jepp:

Anonymkode: cd0a6...635

AnonymBruker
Skrevet

Alle vet at 15-åringer trenger minst 12 timer søvn, ellers kjeder de seg i hel i de kjedelige skoletimene. Sønnen min sovnet i forrige mattetime fordi han la seg kl 20

Anonymkode: 6b8ff...5ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...