Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte om dette når jeg leverte skattemeldingen. Noen som vet når jeg vil få svar? Eller om jeg vil kunne få i det hele tatt?

Tjente ca 110 000 i fjor pga jeg slet med å få jobb etter studier, men har ordnet seg nå :)

Anonymkode: 0370b...f09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å få svar og penger i midten av august :) Pengene kommer noen dager etter meldingen med beløpet.

Anonymkode: 283a6...d71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

OK, kjedelig å vente så lenge, men regnet jo med at jeg kanskje måtte. Vet jo ikke om jeg får godkjent heller da :/

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har fått det innvilget med samme grunn som meg? Var jo midlertidig deltid, men ikke frivillig...

AnonymBruker
Skrevet

Ettersom inntekten din kun var forbigående lav, vil du neppe få innvilget skattebegrensning. Et av vilkårene er at det lave inntektsnivået er nogenlunde vedbarende.

Anonymkode: f3239...f0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ettersom inntekten din kun var forbigående lav, vil du neppe få innvilget skattebegrensning. Et av vilkårene er at det lave inntektsnivået er nogenlunde vedbarende.

Anonymkode: f3239...f0f

Riktig! For eksempel kan jeg søke fordi jeg mottar aap på laveste sats. Har desverre ikke søkt om dette tidligere fordi jeg ikke har visst om det.. Jeg skal søke neste gang.

Anonymkode: 0896f...29a

AnonymBruker
Skrevet

OK, var litt redd for det. Jaja, skulle ha litt igjen uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...