Edie Skrevet 4. januar 2005 #1 Skrevet 4. januar 2005 Idag var jeg og prøvde brudekjoler. Var i to forskjellige salonger, og prøvde tilsammen seks ulike kjoler. For en følelse! Jeg følte meg som en prinsesse der jeg stod med kjolen på. Fikk låne sko, slør og tiara. Prøvde med og uten. Kjolene er mye vakrere i virkeligheten enn på bilder. Kjempegøy. Og for en følelse når man finner k j o l e n ! Den kjolen man vet er riktig i det øyeblikket man får den på! Herlig! Flere som synes det var gøy å prøve brudekjoler? Hilsen Aricept som er superlykkelig over å ha funnet brudekjole! ( Og i tillegg på salg..)
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #2 Skrevet 4. januar 2005 Skjønner hva du mener... Been there - done that! Gleder meg til å være prinsesse for en dag!
Gjest Melk Skrevet 4. januar 2005 #3 Skrevet 4. januar 2005 Jeg prøvde ingen, jeg. Fikk sydd og dett var dett. Men jeg følte meg jo som en litt unormal brud som ikke har gått gjennom dette stadiet.
Edie Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2005 Hehe.. Hadde planer om å få sydd jeg også. Skulle bare prøve for å se hvordan kjolene så ut på kroppen - det er jo ganske annerledes enn på bilder. Og plutselig fikk jeg på meg drømmekjolen! Og når den var på salg kunne jeg ikke si nei! Og tror det var lurt å prøve, kjolen jeg kjøpte er ganske annerledes enn det jeg hadde forestilt meg jeg skulle ha inne i hodet mitt..
Edie Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2005 Jeg finner ikke noe bilde... Er fra Modeca 2003-kolleksjonen. Så hvis noen finner bilder av den kolleksjonen, si ifra!
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #7 Skrevet 4. januar 2005 Jeg finner ikke noe bilde... Er fra Modeca 2003-kolleksjonen. Så hvis noen finner bilder av den kolleksjonen, si ifra! Her er 2004/2205 i hvertfall: http://www.modeca.com/ Hvorfor ikke ta et bilde av deg i den og postér den her?
Olifant Skrevet 4. januar 2005 #8 Skrevet 4. januar 2005 Er den her? http://www.babiacki.de/Die_Braut/Modeca_20...odeca_2003.html
Edie Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2005 Er den her? http://www.babiacki.de/Die_Braut/Modeca_2003/hauptteil_modeca_2003.html Jeg fant denne jeg også, men det er ikke en av de.. Vi hadde til og med kamera til brudesalongen, men så glemte vi å ta bilder i all gleden Kjolen henger trygt i salongen foreløpig. Den skal få sydd på chiffonermer og skal sys litt inn. Vi har ikke så store leiligheten, kan ikke henge den her hjemme.. Sambo kan jo ikke se den
Olifant Skrevet 4. januar 2005 #10 Skrevet 4. januar 2005 Okay, det var verdt et forsøk. Blir jo bare så nysjerrig da.
Edie Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2005 Jeg vet, det er gøy å se andres kjoler. Men takk for hjelpen uansett!
Gjest Brud2005 Skrevet 4. januar 2005 #12 Skrevet 4. januar 2005 Jeg finner ikke noe bilde... Er fra Modeca 2003-kolleksjonen. Så hvis noen finner bilder av den kolleksjonen, si ifra! En side med 2003-kolleksjon http://www.babiacki.de/Die_Braut/Modeca_20...odeca_2003.html
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #13 Skrevet 4. januar 2005 Det er få salonger som lar deg få ta bilder der... Vet ikke hva de er redde for da de fleste kjoler ligger ute på nettet
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2005 #14 Skrevet 4. januar 2005 Tror det er mange salonger som nekter avbilding og gi ut modellnummeret pga kopiering eller at kundene bestiller kjolen sin i utlandet pga pris. Har til og meg hørt om en jente her inne som ikke fikk vite modellnummeret på kjolen sin ETTER at hun hadde kjøpt den - sykt spør du meg.
Edie Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #15 Skrevet 4. januar 2005 Brud2005 - er det ikke samme side som tomias la ut? Er i alle fall ikke der heller.. Og det som er surt er at salongen faktisk synes det var helt greit om vi tok bilder. Det spurte vi om før vi begynte å prøve. Men det glemte vi når vi ble så opprømte.... Typisk meg Modellnummeret tror jeg ikke salongdama visste (eller så ville hun ikke si det..). Når jeg spurte hvilken modell det var, så svarte hun bare Modeca fra 2003-kolleksjonen. Og ut i fra Modecas hjemmeside ser det ut som om de har tre kolleksjoner - sin egen, Benjamin Roberts og EuroBride..
TeddyToria Skrevet 4. januar 2005 #16 Skrevet 4. januar 2005 Gratulerer med kjolefunn!!! Det er eventyrlig å prøve kjoler!!! Jeg har ikke fått prøvd så mange, men prøvde tre stykker her på sensommeren - en riktig prinsesse var følelsen jeg satt igjen med, særlig ang. en av kjolene. Men det var for tidlig for meg å bestille, fordi jeg skulle på en lang reise utenlands, og jeg måtte bestemme meg der og da fordi det var en "utgående" kjole! :-? Men så var det det at jeg synes jeg måtte prøve flere og vente til jeg kom hjem til gamlelandet igjen - og nå sitter jeg her med lettere panikk for at jeg ikke skal finne noe... Har funnet kjolen med stor K, men ingen salonger har den inne slik at jeg kan få prøvd før jeg kjøper/bestiller! Jaja, det skal ikke være lett - men helt supert å lese at du fant din Olympia!!! :-)
Arwen Skrevet 4. januar 2005 #17 Skrevet 4. januar 2005 Gratulerer med kjole! Jeg tror jeg må være den eneste som ikke likte å prøve brudekjoler jeg :-? Synes det bare var slitsomt.
Edie Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #18 Skrevet 4. januar 2005 Jeg leter og leter, men finner ingen bilder av kjolen min. Men for å få et inntrykk, den ligner mye på denne. Min har v-hals, litt bredere stropper og ingen broderier nederst på ermene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå