Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, barberer du lårene også?

Jeg barberer bare opp til knærne. Har tykke, mørke hår på leggene, mens lårene har lysere og tynnere hår. Orker derfor ikke å barbere lårene også, selv om det sikkert hadde vært finest.

Hva gjør du, og hvorfor?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer kun legger, opptil knærne. Har veldig lys hårvekst som ikke synes så godt. På lårene er hårene så lyse og tynne at jeg synes det er unødvendig å barbere de vekk. 

Anonymkode: 783bd...9ff

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i starten av førtiårene og de siste to-tre årene har jeg måtte ta lårene også. Før var det ikke behov. 

Anonymkode: 468a7...012

Skrevet

Ja!
Må det... mørke hår som syntes er ikke fint!

Men må si at selv om folk har lyse hår som syntes godt, så er det ikke noe fint. Ser bare rart ut!

AnonymBruker
Skrevet

nei ,er 20:fnise:

Anonymkode: 19e74...507

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hårene på lårene er nesten ikke tilstede, de er lyse og man kjenner dem ikke så jeg vil ikke begynne å barbere der også i frykt for at de blir tykkere og mørkere :P tiltak nok å barbere leggene 

Anonymkode: 28bb7...e1b

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke nødvendig, 

Anonymkode: 71a61...227

AnonymBruker
Skrevet

Så forresten en dame i svømmehallen en dag med glatte legger og lår, bortsett fra.. baksiden av lårene. Lange svarte hår, godt synlig på fem meters avstand.

Anonymkode: 468a7...012

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde det en kort periode før, men det har jeg sluttet helt med 👌 nå tar jeg bare opp til knærne😊

Skrevet

Ja, jeg barberer lårene.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, det er umulig å se hårvekst på lårene, trenger nesten ikke ta leggene heller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer lårene også. Deilig med glatte og fine lår :)

9 minutter siden, saltvann skrev:

Ja!
Må det... mørke hår som syntes er ikke fint!

Men må si at selv om folk har lyse hår som syntes godt, så er det ikke noe fint. Ser bare rart ut!

Jeg må si meg enig i dette, altså. Jeg har sett mange kvinner som ikke barberer lårene, sannsynligvis fordi hårene der "er så lyse at det ikke trengs", men får du sollyset i riktig vinkel synes det GODT. Og jeg har sett noen hvor det så skikkelig rart ut, fordi det var veldig klart skille der de hadde sluttet å barbere :fnise:

Anonymkode: 2e347...645

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Begynte å gjøre det for ca. 10 å siden da hårene spesielt bak på lårene hadde blitt svarte, tykke og lange. Bikinilinjen går halvveis ned til knærne mellom lårene og vokser sidelengs bakover. I sommerhalvåret barberer jeg derfor alt og er litt lettere for å ha sluppet å vise meg naken for noen på flere år. Er 30 nå og det blir verre med alderen .

Anonymkode: b4531...164

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare om sommeren, og hadde vel egentlig ikke trengt å gjøre det.

Anonymkode: bf87d...28e

AnonymBruker
Skrevet

Epilerer lårene et par ganger i løpet av sommeren, syns det ser så rart ut med helt glatte legger og så dunete lår.

Anonymkode: 7ffea...6b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Barberer kun leggene ofte om sommeren, men om vinteren slurver jeg litt mer:P

Anonymkode: f4330...0dd

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har vel egentlig aldri sett behovet. 

Anonymkode: 299ad...978

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg barberer lårene også. Deilig med glatte og fine lår :)

Jeg må si meg enig i dette, altså. Jeg har sett mange kvinner som ikke barberer lårene, sannsynligvis fordi hårene der "er så lyse at det ikke trengs", men får du sollyset i riktig vinkel synes det GODT. Og jeg har sett noen hvor det så skikkelig rart ut, fordi det var veldig klart skille der de hadde sluttet å barbere :fnise:

Anonymkode: 2e347...645

Vel, jeg kan bare snakke for min egen del, og jeg har såpass lite og lys hårvekst på lårene at det er veldig lite synlig. Har heller ikke noe skille der jeg slutter å barbere ved knærne. Jeg har sett lårene mine i alle mulige slags solvinkler, og man må være godt innenfor min intimsone for å se at jeg har lett hårvekst på lårene. På den annen side skjemmes jeg ikke over den lille hårveksten jeg har på lårene da den er helt naturlig😊 

Anonymkode: 783bd...9ff

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hårene på lårene er nesten ikke tilstede, de er lyse og man kjenner dem ikke så jeg vil ikke begynne å barbere der også i frykt for at de blir tykkere og mørkere :P tiltak nok å barbere leggene 

Anonymkode: 28bb7...e1b

Det skjer ikke. Man har den hårveksten man har og de vokser ut til å bli helt like som før :) De kan kjennes litt grove ut akkurat i det de vokser ut, men det er fordi man kutter av midt på hårstået. Det jevner seg ut :) Jeg pleide alltid å barbere lårene før men nå ser jeg ikke behovet for det for jeg har lite hårvekst der. De vokste ut igjen til å bli helt tynne og lyse som før :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...