AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Blir så utrolig fortvila, hunden min spiser undertøyet og buksene mine!!! Hun spiser skrittet på de.. Hva i alle dager skjer?! Er det tegn på at jeg er syk (lukt)? Er hunden syk? Hva i all verden kan jeg gjøre, har snart ikke klær igjen... Anonymkode: 2a545...6c9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Har du vurdert å legge klærne slik at hunden ikke får spist de....? Anonymkode: 29c0a...877 11
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Hvorfor ligger klærne fremme? Anonymkode: ba654...6ae 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 Det er ganske vanlig, hunder er ofte interessert i det som for oss lukter ekkelt. Gjem unna klærne så hunden ikke når dem. Anonymkode: 4b6fc...dd1
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 Legg klærne vekk så hunden ikke får fatt i de, og ja det er normalt at hunder gjør dette.
Million Skrevet 18. juni 2017 #6 Skrevet 18. juni 2017 Lukk dører, og legg klærne på steder så hunden ikke får tak i de. Lukk døren til badet, så den ikke får tak i skittentøyet, lukk døren til soverommet, så den ikke får tak i klærne der. Legg klærne dine bak lukkede skapdører eller høyere opp, så den ikke får tak i dem.
Sirah Skrevet 18. juni 2017 #7 Skrevet 18. juni 2017 Legg klærne vekk ja. Noen hunder er ekstreme på det der.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #8 Skrevet 18. juni 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du vurdert å legge klærne slik at hunden ikke får spist de....? Anonymkode: 29c0a...877 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ligger klærne fremme? Anonymkode: ba654...6ae De ligger da for pokker ikke fremme... De ligger på vaskerommet, og der er det ikke mulig å låse døren, og hunden åpner da døren, å spaserer rett inn på natten! kanskje jeg får prøve å kjøpe en kurv med et tungt lokk på eller lignende, men dette er et problem som kom helt ut av det blå, og hunden er langt i fra valp.. Takker for tips og svar. Anonymkode: 2a545...6c9
MissPierce Skrevet 18. juni 2017 #9 Skrevet 18. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: De ligger da for pokker ikke fremme... De ligger på vaskerommet, og der er det ikke mulig å låse døren, og hunden åpner da døren, å spaserer rett inn på natten! kanskje jeg får prøve å kjøpe en kurv med et tungt lokk på eller lignende, men dette er et problem som kom helt ut av det blå, og hunden er langt i fra valp.. Takker for tips og svar. Anonymkode: 2a545...6c9 Sett en hempe øverst på døren, da vil ikke hunden få den opp. Å du får ha klærne dine i fred. 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #10 Skrevet 18. juni 2017 6 minutter siden, MissPierce skrev: Sett en hempe øverst på døren, da vil ikke hunden få den opp. Å du får ha klærne dine i fred. Takk for svar, det var en god ide! Ikke tenkt så langt i frustrasjonen her... Anonymkode: 2a545...6c9 1
MissPierce Skrevet 19. juni 2017 #11 Skrevet 19. juni 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, det var en god ide! Ikke tenkt så langt i frustrasjonen her... Anonymkode: 2a545...6c9 Fort gjort det 😂 Har brukt det selv på dører på jobb, hvor barna ikke skal inn. Å det fungerer veldig bra ☺️
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #12 Skrevet 19. juni 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: De ligger da for pokker ikke fremme... De ligger på vaskerommet, og der er det ikke mulig å låse døren, og hunden åpner da døren, å spaserer rett inn på natten! kanskje jeg får prøve å kjøpe en kurv med et tungt lokk på eller lignende, men dette er et problem som kom helt ut av det blå, og hunden er langt i fra valp.. Takker for tips og svar. Anonymkode: 2a545...6c9 Nei men for pokkern si det da! Anonymkode: ba654...6ae 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå