Gå til innhold

Kari maritas

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Vilunich skrev:

Hvis du ikke er ute etter å få mange lesere , hvorfor bruker du shoutouts og andre ting som koster deg penger for å reklamere for bloggen din K O N S T A N T?

Det gjør jo nesten alle bloggere, og målet med det er ikke tusener lesere, men litt flere selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ukas innrømmelse. 

Jeg leser alle trådene om/av denne bloggeren, fordi det er hakket verre/bedre enn Montebello Camping + Ullared. Guilty pleasure. 

Bloggen holder jeg meg langt unna etter et forsøk, den er skrevet som av en åtteåring, oppramsende og kjedelig. Jeg trodde først bloggeren ikke var norsk, eller kanskje hadde en eller annen psykisk diagnose. Men etter å ha lest noen tråder tror jeg det bare er en sånn type personlighet man ellers kun ser i pinlige reality shows. 

/end post

/open popcorn

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Bacon2015 skrev:

You can't argue with stupid 🙄

Denne tråden går jo på repeat annenhver mnd. Det er jo ikke akkurat som om denne "bloggeren" har tatt til fornuft ei heller klarer å ta til seg konstruktivt kritikk. 

Den bloggen kommer jo aldri til å nå opp på noe liste ei heller vil man kunne tjene penger på billig Kina ræl.

Det som er på repeat er deres kommentarer i hver tråd. Å kalle noen for dum er vel strengt tatt også mobbing!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen bloggere jeg av ulike årsaker nekter å diskutere, karimaritas er en av dem, gladehjem en annen...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderator- få tråden stengt. Dette blir bare ufint og når bloggeren selv ikke kan oppføre seg så skaper det bare mer drama

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Isabella82 skrev:

Moderator- få tråden stengt. Dette blir bare ufint og når bloggeren selv ikke kan oppføre seg så skaper det bare mer drama

Jeg oppføre meg?! Snakk heller om dere andre! Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tåles ikke at det er en tråd om min blogg her inne! Det er et merkelig fenomen dette!!..

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Isabella82 skrev:

Rapporter direkte til mod, eller spør på Ris og Ros-forumet :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lovelulu Du trekker stadig frem sjalusi- og misunnelseskortet. Jeg har jo åpenlyst sagt hva jeg mener er galt med bloggen og hvorfor jeg ikke liker den. Er jeg også misunnelig, som tidvis har et firesifret antall lesere i min blogg - uten bruk av blogshouts da jeg ikke blogger hos blogg.no og ikke har den muligheten - og over 500 følgere på bloggens facebookside?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Deltidsjente skrev:

@Lovelulu Du trekker stadig frem sjalusi- og misunnelseskortet. Jeg har jo åpenlyst sagt hva jeg mener er galt med bloggen og hvorfor jeg ikke liker den. Er jeg også misunnelig, som tidvis har et firesifret antall lesere i min blogg - uten bruk av blogshouts da jeg ikke blogger hos blogg.no og ikke har den muligheten - og over 500 følgere på bloggens facebookside?

Hva du er vet jeg ikke, ikke vet jeg hvem du er heller. Men det er typisk sjalusi å oppføre seg som enkelte gjør her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lovelulu Nei, du har rett i det at du ikke vet hvem jeg er. Men jeg er vel kanskje den det er lettest å finne ut hvem er - i alle fall i bloggverdenen - da jeg har link til bloggen min i signaturen i hvert innlegg. Alle de andre her derimot er ganske anonyme. Likevel er du skråsikker på at du har avslørt deres motivasjon.

Hvorfor hopper du så lett til en så lettvint konklusjon som at alle disse, som du forøvrig ikke vet hvem er, bare er misunnelige? Det kan ikke være så enkelt som at de ikke synes det du lager holder mål?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt, personangrep, latterliggjøring, spekulasjoner og avsporinger samt svar. I tillegg blir tråden låst etter denne regelen:

Sitat

* Reklame og annonsering for varer og tjenester. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok hvis lenken har relevans til tråden og er en naturlig del av debatten.

- Pavilion, mod

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...