Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #101 Del Skrevet 19. juni 2017 27 minutter siden, Lapper skrev: Så bruk pc heretter Det var forresten du som tipset meg på bloggen om at jeg hadde tråd igjen på KG. Da ser det jo ut som du ønsker jeg skal kommentere her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. juni 2017 #102 Del Skrevet 19. juni 2017 5 timer siden, smalls skrev: Så fort det opprettes en tråd om henne, så er hun her på flekken Egentlig ganske komisk. Ikke komisk. Tragisk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #103 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) 6 minutter siden, Honey Dew skrev: Ikke komisk. Tragisk Tragikomisk kanskje? 😁 Men husk det er dere som gjør det så det blir slik hver gang.. Endret 19. juni 2017 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 19. juni 2017 #104 Del Skrevet 19. juni 2017 3 timer siden, Lambigirl skrev: Det er råd som mange andre andre har gitt bloggeren. Men det går rett inn det ene øret. Og ut av det andre. Samme sutring om at folk mobber og er slemme mot henne. Bloggeren er over 40 år gammel. Og jeg forventer noe helt annet enn vesker, vesker og kosmetiske behandlinger av en 43 åring. Rosablogger for en dame på 43 år passer ikke sammen. Når bloggeren også bruker sjalusikortet som et poeng har mange av oss gitt opp å prøve å skrive fornuft til bloggeren. Det er vel strengt talt de over 35 som burde snakke om kosmetiske behandlinger? At de under 30 tar fillere og botox gir bare et merkelig utseende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 19. juni 2017 #105 Del Skrevet 19. juni 2017 25 minutter siden, Lovelulu skrev: Tragikomisk kanskje? 😁 Men husk det er dere som gjør det så det blir slik hver gang.. Egentlig ikke, for du kunne da vitterlig ha holdt den unna og latt folk få diskutere bloggen din i fred. Det er du selv som kommer og hiver bensin på bålet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 19. juni 2017 #106 Del Skrevet 19. juni 2017 3 minutter siden, cerruti skrev: Det er vel strengt talt de over 35 som burde snakke om kosmetiske behandlinger? At de under 30 tar fillere og botox gir bare et merkelig utseende. Nei. Det er uhørt at voksne bloggere fra 30 år og oppover blogger om kosmetiske behandlinger. Tenk på stakkars yngre jenter som har så dårlig selvtillit at de vil gjøre det samme. Det hjelper ikke om bloggeren heter Sophie Elise eller Elin for den saks skyld. Eller om bloggeren er 22 år eller 43 år. For de jentene leser alt om teamet for å hente informasjon. Da skal søren meg voksne bloggere gå foran med et godt eksempel. Og ikke normalisere kosemtiske behandlinger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #107 Del Skrevet 19. juni 2017 7 minutter siden, Haugenjenta skrev: Egentlig ikke, for du kunne da vitterlig ha holdt den unna og latt folk få diskutere bloggen din i fred. Det er du selv som kommer og hiver bensin på bålet. Jeg har ikke kastet noe bensin på noe som helst bål, bare kommentert i denne tråden som alle dere andre brukere på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #108 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) 17 minutter siden, cerruti skrev: Det er vel strengt talt de over 35 som burde snakke om kosmetiske behandlinger? At de under 30 tar fillere og botox gir bare et merkelig utseende. Så veldig sant! Det er jo etter fylte 35 rynkene begynner å syns. Endret 19. juni 2017 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 19. juni 2017 #109 Del Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, Lovelulu skrev: Jeg har ikke kastet noe bensin på noe som helst bål, bare kommentert i denne tråden som alle dere andre brukere på KG! Selvinnsikt er en fin ting.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #110 Del Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, Haugenjenta skrev: Selvinnsikt er en fin ting.. Ja ikke sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 19. juni 2017 #111 Del Skrevet 19. juni 2017 Herlighet så pinlig Først en dårlig skrevet blogg om vesker, også inn på KG for å dumme seg ut. Stopp nå, det blir putekleint! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #112 Del Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, mjauritz skrev: Herlighet så pinlig Først en dårlig skrevet blogg om vesker, også inn på KG for å dumme seg ut. Stopp nå, det blir putekleint! Hva har jeg dummet meg ut med nå da? At jeg kommenterer som deg her?..Da får det bare bli putekleint 😂 Jeg vet ikke hva det er engang...🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 19. juni 2017 #113 Del Skrevet 19. juni 2017 22 minutter siden, Lovelulu skrev: Så veldig sant! Det er jo etter fylte 35 rynkene begynner å syns. Heller rynker enn å se livløs ut i ansiktet Jeg vil eldes med stil og naturlighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacon2015 Skrevet 19. juni 2017 #114 Del Skrevet 19. juni 2017 You can't argue with stupid 🙄 Denne tråden går jo på repeat annenhver mnd. Det er jo ikke akkurat som om denne "bloggeren" har tatt til fornuft ei heller klarer å ta til seg konstruktivt kritikk. Den bloggen kommer jo aldri til å nå opp på noe liste ei heller vil man kunne tjene penger på billig Kina ræl. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. juni 2017 #115 Del Skrevet 19. juni 2017 26 minutter siden, Lovelulu skrev: Hva har jeg dummet meg ut med nå da? At jeg kommenterer som deg her?..Da får det bare bli putekleint 😂 Jeg vet ikke hva det er engang...🤓 Hvorfor jeg kommenterte bloggen din i går var fordi jeg lurte på hvor smykkene i den nye nettbutikken var? Synes det er rart at noen kan starte og reklamere for en ny nett butikk, også kun 1 veske til salgs? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 19. juni 2017 #116 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Hvorfor gidder dere å svare henne? La tråden heller dø ut enn å gi henne oppmerksomhet og pr. Det er jo det hun vil. Endret 19. juni 2017 av Snuppah00 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #117 Del Skrevet 19. juni 2017 13 minutter siden, Bacon2015 skrev: You can't argue with stupid 🙄 Denne tråden går jo på repeat annenhver mnd. Det er jo ikke akkurat som om denne "bloggeren" har tatt til fornuft ei heller klarer å ta til seg konstruktivt kritikk. Den bloggen kommer jo aldri til å nå opp på noe liste ei heller vil man kunne tjene penger på billig Kina ræl. Jeg er på blogglisten jeg 😊 Å er ikke ute etter å bli toppblogger med tusener av lesere heller. Ikke er jeg ute etter å tjene mye penger på billig Kina ræl heller😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #118 Del Skrevet 19. juni 2017 4 minutter siden, Snuppah00 skrev: Hvorfor gidder dere å svare henne? La tråden heller dø ut enn å gi henne oppmerksomhet og pr. Det er jo de hun vil. Ja selvsagt vil jeg ha oppmerksomhet fra dere koselige mennesker..dah.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 19. juni 2017 #119 Del Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Jeg er på blogglisten jeg 😊 Å er ikke ute etter å bli toppblogger med tusener av lesere heller. Ikke er jeg ute etter å tjene mye penger på billig Kina ræl heller😂 Hvis du ikke er ute etter å få mange lesere , hvorfor bruker du shoutouts og andre ting som koster deg penger for å reklamere for bloggen din K O N S T A N T? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #120 Del Skrevet 19. juni 2017 11 minutter siden, Lapper skrev: Hvorfor jeg kommenterte bloggen din i går var fordi jeg lurte på hvor smykkene i den nye nettbutikken var? Synes det er rart at noen kan starte og reklamere for en ny nett butikk, også kun 1 veske til salgs? Går helt fint det. Og det blir som sagt mer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg