MinnieM Skrevet 19. juni 2017 #61 Del Skrevet 19. juni 2017 2 minutter siden, Aintnofun skrev: Det jeg syns er veldig spesielt er at hun skal komme inn her for å diskutere seg selv, og med en gang noen kommer med konstruktiv kritikk, så kommer hun bare med svar som "Du for lese en annen blogg om du ikke liker min da", "Det er din mening :)", "Det er min blogg så jeg må jo få skrive om det jeg vil".. Det blir som å diskutere med en tolvåring. Men for all del, hun skal få skrive om akkurat det hun vil, men når hun har en blogg må hun regne med at folk har en mening om den. Og siden dette er et diskusjonsforum, så må man jo få diskutere enten det er positivt eller negativt. Hun driver i tillegg å shouter bloggen hele tiden, så er jo tydelig at hun vil ha mest mulig oppmerksomhet og da må hun jo også tåle den negative. Alle som blogger får jo kritikk en eller annen gang, så hun kan ikke akkurat bli overrasket. Da skjønner jeg litt mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. juni 2017 #62 Del Skrevet 19. juni 2017 10 minutter siden, Aintnofun skrev: Det jeg syns er veldig spesielt er at hun skal komme inn her for å diskutere seg selv, og med en gang noen kommer med konstruktiv kritikk, så kommer hun bare med svar som "Du for lese en annen blogg om du ikke liker min da", "Det er din mening :)", "Det er min blogg så jeg må jo få skrive om det jeg vil".. Det blir som å diskutere med en tolvåring. Men for all del, hun skal få skrive om akkurat det hun vil, men når hun har en blogg må hun regne med at folk har en mening om den. Og siden dette er et diskusjonsforum, så må man jo få diskutere enten det er positivt eller negativt. Hun driver i tillegg å shouter bloggen hele tiden, så er jo tydelig at hun vil ha mest mulig oppmerksomhet og da må hun jo også tåle den negative. Alle som blogger får jo kritikk en eller annen gang, så hun kan ikke akkurat bli overrasket. Mer som å diskutere med en 4 åring spør du meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 19. juni 2017 #63 Del Skrevet 19. juni 2017 3 minutter siden, Aintnofun skrev: Det jeg syns er veldig spesielt er at hun skal komme inn her for å diskutere seg selv, og med en gang noen kommer med konstruktiv kritikk, så kommer hun bare med svar som "Du for lese en annen blogg om du ikke liker min da", "Det er din mening :)", "Det er min blogg så jeg må jo få skrive om det jeg vil".. Det blir som å diskutere med en tolvåring. Men for all del, hun skal få skrive om akkurat det hun vil, men når hun har en blogg må hun regne med at folk har en mening om den. Og siden dette er et diskusjonsforum, så må man jo få diskutere enten det er positivt eller negativt. Hun driver i tillegg å shouter bloggen hele tiden, så er jo tydelig at hun vil ha mest mulig oppmerksomhet og da må hun jo også tåle den negative. Alle som blogger får jo kritikk en eller annen gang, så hun kan ikke akkurat bli overrasket. Forrige gang det var tråd (-er) om henne her inne ble hun jo avslørt fordi hun svarte seg selv med flere brukernavn, og da tok det ikke lang tid før hun ikke klarte å holde tunga rett i munnen og begynte å rote med siteringer og svar. Flaut! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 19. juni 2017 #64 Del Skrevet 19. juni 2017 2 timer siden, Veslefrikk skrev: Forrige gang det var tråd (-er) om henne her inne ble hun jo avslørt fordi hun svarte seg selv med flere brukernavn, og da tok det ikke lang tid før hun ikke klarte å holde tunga rett i munnen og begynte å rote med siteringer og svar. Flaut! Haha, ja, det husker jeg! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #65 Del Skrevet 19. juni 2017 26 minutter siden, Lapper skrev: Jo jeg blir faktisk sint og banner så mye jeg vil når du skriver på bloggen din at JEG har lagt igjenn ufine kommentarer i det siste.. Da får du søren meg hoste opp tidspunkt og klokkeslett. Jeg har ikke vært på din blogg på kjempe lenge Jeg vet da ikke hvem du er, så jeg kan da umulig ha beskyldt deg for det?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. juni 2017 #66 Del Skrevet 19. juni 2017 8 minutter siden, Veslefrikk skrev: Forrige gang det var tråd (-er) om henne her inne ble hun jo avslørt fordi hun svarte seg selv med flere brukernavn, og da tok det ikke lang tid før hun ikke klarte å holde tunga rett i munnen og begynte å rote med siteringer og svar. Flaut! Haha husker jeg godt. Fort å gå i surr når man har flere brukere her inne 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueRilja Skrevet 19. juni 2017 #67 Del Skrevet 19. juni 2017 Aldri vært inne på denne bloggen før nå. Bloggen skjemmes av svært dårlige bilder og dårlig språk. Men så lenge hun mener det er marked for bloggen sin, så for all del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. juni 2017 #68 Del Skrevet 19. juni 2017 3 minutter siden, Lovelulu skrev: Jeg vet da ikke hvem du er, så jeg kan da umulig ha beskyldt deg for det?.. Ja men i all verden da.. Punkt 1:Du går inn på bloggen din.punkt2: se på innlegget om nettbutikk og vips der finner du meg. Hvor vanskelig kan det være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #69 Del Skrevet 19. juni 2017 7 minutter siden, Lapper skrev: Ja men i all verden da.. Punkt 1:Du går inn på bloggen din.punkt2: se på innlegget om nettbutikk og vips der finner du meg. Hvor vanskelig kan det være Hvis du er Hege, så forklarte jeg deg at det er flere Hege'er som har kommentert! Så da var det sikkert en av de da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueRilja Skrevet 19. juni 2017 #70 Del Skrevet 19. juni 2017 Kan også legge til etter å ha lest litt under kommentarfeltet at makan til håndtering av kritikk og hetsing av sine lesere. Helt utrolig lavmål. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 19. juni 2017 #71 Del Skrevet 19. juni 2017 1 time siden, Lovelulu skrev: Og hvorfor skjer det da? Det er vel det beste for deg, for dere er jo sykt sjalu hver gang det åpnes en tråd om bloggen min og jeg får pr 😁 Jeg syns også dette er morsomt. Det å se at de samme kommenterer om hvor håpløs jeg er og bloggen min er i hver tråd som startes! Tror dere jeg tar dere seriøst og blir lei meg? Nei, jeg vet jeg har mitt på det rene, og ikke er noe av det dere sier! Så jeg tar det helt med ro jeg😁 Der kom sjalusikortet frem! Dette er ren underholdning!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #72 Del Skrevet 19. juni 2017 36 minutter siden, elisaday skrev: Jeg skal forklare. Du har en egen kategori på bloggen din du kaller for "Skjønnhet". Her forklarer du på din enkle måte at ditt syn på skjønnhet er falske negler, falske vipper, fettcellefjerning, bruk av botox og juvaderm, du har lagt ut bilde av armen din med en veneflon i (utelukkende for sympati regner jeg med), og brystløft operasjon. Tok meg 2 minuttet å finne dine forherligende innlegg om alt kvinner kan gjøre for å bli mer"attraktive". Du spyr dette ut uten å tenke på hvordan du påvirker andre. Derfor 🖕 Kos deg videre med ditt skrudde syn på skjønnhet og ditt behov for å skryte til alle over hvor stolt du er av dine egne holdninger. If you can't handle the heat, get out of the game. Peace out 😀 Jeg skal kose meg! Peace out 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnieM Skrevet 19. juni 2017 #73 Del Skrevet 19. juni 2017 Kan vi ikke bare avslutte denne tråden nå... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #74 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) 1 minutt siden, reiseglad skrev: Der kom sjalusikortet frem! Dette er ren underholdning!! Det er jo det kortet som er riktig, så da må det komme frem. Logisk det 😁 Endret 19. juni 2017 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #75 Del Skrevet 19. juni 2017 Feel free to discuss me 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. juni 2017 #76 Del Skrevet 19. juni 2017 5 minutter siden, Lovelulu skrev: Hvis du er Hege, så forklarte jeg deg at det er flere Hege'er som har kommentert! Så da var det sikkert en av de da!! Men du må da sjekke hvem som sender meldinger før du beskylder folk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #77 Del Skrevet 19. juni 2017 3 minutter siden, reiseglad skrev: Der kom sjalusikortet frem! Dette er ren underholdning!! Du har riktig i at dette er god underholdning! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #78 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) 2 minutter siden, Lapper skrev: Men du må da sjekke hvem som sender meldinger før du beskylder folk Vanskelig å skjekke anonyme Hege'er.. Endret 19. juni 2017 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 19. juni 2017 #79 Del Skrevet 19. juni 2017 1 time siden, Lapper skrev: Jo jeg blir faktisk sint og banner så mye jeg vil når du skriver på bloggen din at JEG har lagt igjenn ufine kommentarer i det siste.. Da får du søren meg hoste opp tidspunkt og klokkeslett. Jeg har ikke vært på din blogg på kjempe lenge Det er ikke første gangen bloggeren beskylder folk uten grunn for å skrive stygge kommentarer i kommentarfeltet. Og når du får beskyldninger for å gjøre noe du ikke har gjort har du rett til å bli sint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2017 #80 Del Skrevet 19. juni 2017 1 time siden, Deltidsjente skrev: Viser til hva jeg skrev forrige gang, for et halvt år siden: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1071878-karimaritas/?page=3#comment-19028022 Nå har jeg tittet innom bloggen igjen i dag, og ser at ingenting er forandret. Fortsatt er det lite som minner om historiefortelling, med en begynnelse og en slutt, men i beste fall oppramsing. Ta for eksempel innlegget om helgeturen til Østersund - for igjen sier setningen jeg akkurat skrev her akkurat like mye som innlegget ditt gjorde. En setning om at dere dro til Østersund, og deretter en serie med uinspirerte bilder. Ingen skildringer av hva dere gjorde eller opplevde. Det er bare tomt. Ingenting å identifisere seg med. Forrige gang jeg skrev til deg så fikk jeg bare høre at du likte bloggen akkurat slik den var og ikke kom til å forandre på noe. Fair enough, det er et fritt land, du kan gjøre akkurat som du vil. Men når du spør om hvorfor bloggen din ikke er bra, så skal du da absolutt få svar. ...og det er ikke så lenge siden noen uttalte seg negativt om min blogg her i Kvinneguiden. Likevel døde det hele ut ganske fort. Hvorfor? Fordi jeg kommenterte det én gang, og så var jeg ferdig med saken. Men jeg kunne faktisk latt være å kommentere også og bare betraktet det fra sidelinjen. Det er faktisk mulig å delta i en diskusjon om din egen blogg her inne uten å dominere tråden fullstendig. Du har nok dessverre kastet bort tiden din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg