Gå til innhold

Trenger tips til reisemål i sommer!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten skal reise til syden sammen i slutten av sommeren, og i år er det "min tur" til å bestemme reisemål. Uansett så er jeg utrolig usikker på hvor! 

Jeg/vi foretrekker pene strender, bra/greit uteliv men ikke for "trashy", billig mat, shoppingmuligheter, og viktig: et sted hvor det ikke BARE finnes eldre. Har også feks hørt at Gran Canaria liksom ikke er et sted man reiser til om sommeren, noen som vet om det er helt dødt der i sommerferien? haha.. Uansett så er vi ungdommer, så som sagt ønsker vi ikke å dra til et "pensjonist-sted only" om dere skjønner.

Noen som har noen tips og erfaringer? :D (Bortsett fra Rhodos) 

Anonymkode: 0f4ca...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fineste plassen jeg noen sinne har vært er Santorini, var der sammen med kjæresten

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, J_9 skrev:

Den fineste plassen jeg noen sinne har vært er Santorini, var der sammen med kjæresten

Enig, det er nydelig der. Men det er dyrt, og få muligheter til shopping. Det er lite å gjøre der, hvis man ikke er fornøyd med å traske litt rundt på dagtid og nyte solnedgangen på kveldstid. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ibiza har mange fine steder som ikke er inni partybyene. Hva med Barcelona? Der er det strand også, og om dere kombinerer det med noen dager i Sitges blir det en veldig fin "Syden"-tur. 

Anonymkode: d67b8...6a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Anonymkode: 0f4ca...9a1

AnonymBruker
Skrevet

Mange steder på både Mallorca og Kreta er fine. På Mallorca har du for eksempel Palma Nova, Magaluf, Alcudia, Puerto Pollenca. Er ikke så godt kjent på Kreta, men det er massevis av reisemål der. Ellers var vi veldig fornøyd med både Korfu og Kypros, men det var ikke så mye liv på akkurat de stedene vi bodde. 

Anonymkode: a205c...783

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...