AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Jeg har ei datter på 3 år som trenger barnevakt ved noen anledninger (pga min jobb). Blir 1-2 kvelder i uken + innimellom på dagtid. Må noen ganger hente i barnehagen da det ikke alltid går opp med min nye jobb. Har fått ei jente som er interessert men aner ikke hvor mye jeg skal betale henne? Hun er 21 år og student. Spurte henne men hun sa hun ikke ville sette noe tall men at jeg heller skulle finne ut hva jeg følte jeg ville betale. Så hva betaler dere barnevaktene deres? Timesbetaling eller fast pris for kveld? Ekstra i helg? Vil selvfølgelig betale for drivstoff til og fra barnehage de dagene dette er aktuelt.. Anonymkode: 78b05...ff0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Vi betaler timepris da det er forskjell hvor mange timer vedkommende må være barnevakt. Vi gir 150 kr timen. Hvis hun må være barnevakt på en lørdag eller søndag gir vi 200 kr timen. I snitt er det snakk om to kvelder i uka fra kl 16 til 22 og en lørdag eller søndag i mnd. Så barnevakten vår tjener ca kr i mnd 7000 til 8000 kr. Anonymkode: 8b6da...fba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå