Astra Skrevet 1. august 2002 #1 Skrevet 1. august 2002 Som forlover er det min plikt å arrangere utdrikningslag for min kjære venninne. I den anledning (dvs lørdag 3.8 :o ) skal vi spørre bruden en del spørsmål som hennes kjære har besvart før henne, og hun skal da gjette hva han svarte... Jeg skal i ettermiddag spørre brudgommen disse spørsmålene, men hva skal jeg spørre om? :-? Kom gjerne med morsomme forslag :blunke: Litt desperat
Augustbrud02 Skrevet 1. august 2002 #2 Skrevet 1. august 2002 Dette er spørsmålene jeg fikk: - Hva gjorde dere på deres første date? - Hva er <bruden> beste side? - Hva er <bruden> livrett? - Hva er det verste <bruden> vet? - <bruden> vinner 1 mill i Lotto. Hva ville hun brukt pengene til? - Vaner/unoter som du har som irriterer <bruden> mest? - Hvilken sang er det som er "deres sang"? - Hvordan ser <bruden> seg for dere om 10 år? - Hva er <bruden> drømmeferie? - Hvordan ser du for deg <bruden> som barn?
Astra Skrevet 1. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2002 Tusen takk for raskt svar, Augustbrud 02! Her var det mye til inspirasjon :D Er det flere som kommer på spørsmål?
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #4 Skrevet 1. august 2002 Du kan jo kanskje vri litt på den for å finne ut hvor godt hun kjenner brudgommen også. Feks; Spør han om hva hans favoritt rett er? Få bruden til å svare Eller du kan spørre om favoritt filmer, hvor han ser seg selv om 10 år, hva det var ved bruden han falt for, drøm i livet (feks å fly F16 og bryte lydmuren). Det er utrolig mye du kan spørre om, bare vri hjernen litt ekstra så går det nok bra. Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #5 Skrevet 1. august 2002 Hva med? - hva liker bruden best å shoppe - hva gjør bruden sint - beskriv en perfekt dag for bruden - hva er favorittfilm - hva er skostørrelsen hennes - hennes mest pinlige øyeblikk - favoritt storby - favoritt kles/sko/veske merke - favoritt skuespiller/artist mines
xeyes Skrevet 1. august 2002 #6 Skrevet 1. august 2002 Jeg fikk spørsmål om hva brudgommen likte osv. Altså at det var jeg som måtte gjette/finne ut om han, og ikke omvendt. Jeg vet jo best om hva som omhandler meg.. Altså: Hva er det beste brudgommen vet?, Hva liker han best ved deg/bruden?, Hva ville brudgommen sagt hvis du hadde brukt opp hele lønna hans på shopping? OSV. :D Men det går vel ann å gjøre det begge veier? -xeyes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå