AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #1 Skrevet 17. juni 2017 Hei! Jeg har nå i ca 6 måneder hatt IceNet som mobilabonnement, men i dag så jeg på mobilen og der stod det Telia. Jeg pleier å se i det venstre hjørnet på skjermen noen ganger daglig, men jeg har ikke lagt merke til det før nå. Før har det stått IceNet. Jeg har forresten en iPhone hvis det kan ha noe med det å gjøre. I hjørnet til venstre på mobilen min står det nå Telia N. Har IceNet byttet til Telia? Jeg har ikke gjort noen endringer i abonnementet mitt og heller ikke fått beskjed om endringer. Noen Som vet noe om det? Beklager rotete innlegg, men jeg er ganske trøtt nå Anonymkode: 68dfb...168
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Er du i etmområde der icenett ikke har basestasjoner og dekning så blir du automatisk overført til Telia eller andre. Fordi ice nett samarbeider om å sende i deres nett. På samme måte blir jeg automatisk overført til Wodafon (eller hvordan det skrives) når mobilen blir slått på i Spania etter en flytur dit. Du kan skru av automatisk valg.... ette eller annet sted i telefonen men da blir du uten dekning. Anonymkode: cdb52...d28
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #3 Skrevet 17. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du i etmområde der icenett ikke har basestasjoner og dekning så blir du automatisk overført til Telia eller andre. Fordi ice nett samarbeider om å sende i deres nett. På samme måte blir jeg automatisk overført til Wodafon (eller hvordan det skrives) når mobilen blir slått på i Spania etter en flytur dit. Du kan skru av automatisk valg.... ette eller annet sted i telefonen men da blir du uten dekning. Anonymkode: cdb52...d28 Takk for svar! Synes det er litt merkelig at jeg har blitt overført til Telia fordi akkurat nå er jeg hjemme og det har jeg vært i hele dag. Her hjemme har jeg alltid hatt IceNet og ikke Telia som jeg har nå. Kanskje det er noe feil idag? Anonymkode: 68dfb...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå