Gå til innhold

Rumpeslikking

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det godt? Og ville du gjort det på andre?

Anonymkode: 1a8c4...85a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir kvalm ved tanken, drive å stikke tunga borti rasshølet til folk må være et lavmål.

Anonymkode: 9f31e...9d4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo noe alle opplever som har noen under seg. Kjendiser, idrettsstjerner, bedriftsledere, rikinger, alle må de takle andre som vil slikke rumpa deres. Folk slikker ikke fordi de synes det er deilig, men i håp om å klatre på rangstigen.

Anonymkode: 51cf2...dc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir kvalm ved tanken, drive å stikke tunga borti rasshølet til folk må være et lavmål.

Anonymkode: 9f31e...9d4

Noen viktige egenskaper: Respekt, forståelse for at andre er forskjellige, liker forskjellige ting og har andre meninger og folkskikk. Try again, og prøv å ikke fremstå som en arrogant, uintelligent, trangsynt frekkas. :) 

Anonymkode: 73c35...0ee

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Liker det ikke på meg selv, men liker å rimme mannen. 

Anonymkode: 73c35...0ee

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har null ønske om å bli slikket i ræva, og har null ønske om å slikke folk i ræva. 

Hva andre gjør bryr meg fint lite. 

Anonymkode: 15970...172

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er fantastisk deilig❤ Men hadde ikle gjort det på andre selv om jeg gjorde det på typen i våres yngre dager. Orker ikke hår i rompa og dessuten driter han veldig ofte.:fnise:

Anonymkode: e8041...4b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å rimme og bli rimmet. Prøv først bedøm for deg selv, ikke døm andre. Ha et fantastisk sexliv. 

Anonymkode: ade0f...4b8

• Liker 2
Skrevet

Aldri prøvd det, tanken på det stopper meg. For min del høres det bare ekkelt ut. 

• Liker 1
Gjest Hildur70
Skrevet

Andre får gjøre som de vil, men er helt uaktuelt for meg. Skikkelig turn off

AnonymBruker
Skrevet

Min ff gjorde det på meg sånn plutselig, gav meg ikke noe🙄

Anonymkode: d461d...d22

AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke slipp en fis mens du blir rimmet! Ikke en smyger engang 😂

Anonymkode: a8fb9...0b4

AnonymBruker
Skrevet

Det er en helt naturlig del av sexlivet til samboer og meg, i hvert fall. Gjensidig, og selvsagt er rensligheten på plass. Skjer som en del av oralsex eller som oppvarming før analsex.

Har også opplevd at opptil flere ONS fra mine single dager gjorde det på meg, uoppfordret. Så er nok vanlig å tenne på dette :) 

Anonymkode: 92425...41e

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en helt naturlig del av sexlivet til samboer og meg, i hvert fall. Gjensidig, og selvsagt er rensligheten på plass. Skjer som en del av oralsex eller som oppvarming før analsex.

Har også opplevd at opptil flere ONS fra mine single dager gjorde det på meg, uoppfordret. Så er nok vanlig å tenne på dette :) 

Gjorde du det på noen på ONS? Og shaver typen din seg? Det må jo være et minimum? :)

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er deilig og opphissende både som aktiv og passiv. Digger å slafse og stikke tunga langt inn. Jeg har partner som er renslig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde aldri jeg skulle vurdere det, men har vært på tanken da jeg ønsker å utforske "alt" med den jeg elsker.

Men da lurer jeg jo på, hvordan foregår egentlig dette? Han har sagt han vil gjøre det på meg, men gjør han det mens jeg ligger i slikkeposissjon, eller skal jeg stå i doggy eller hvordan er "forløpet" til dette?
Jeg er nysgjerrig på å prøve det på han også, men gjør man det mens man suger han og plutselig bare går bakover, eller ber jeg han stelle seg på alle fire og sprer rumpeballene hans eller kan noen forklare meg forløpet liksom??? Greier ikke helt se hvordan man kan "putte det inn" i akten

Anonymkode: 5f2ae...aa9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde aldri jeg skulle vurdere det, men har vært på tanken da jeg ønsker å utforske "alt" med den jeg elsker.

Men da lurer jeg jo på, hvordan foregår egentlig dette? Han har sagt han vil gjøre det på meg, men gjør han det mens jeg ligger i slikkeposissjon, eller skal jeg stå i doggy eller hvordan er "forløpet" til dette?
Jeg er nysgjerrig på å prøve det på han også, men gjør man det mens man suger han og plutselig bare går bakover, eller ber jeg han stelle seg på alle fire og sprer rumpeballene hans eller kan noen forklare meg forløpet liksom??? Greier ikke helt se hvordan man kan "putte det inn" i akten

Når jeg slikker dama, beveger jeg meg ofte bakover, etter en stund. Området mellom fitte og anus er også i veldig følsomt. 

Hender også at jeg slikker henne bakfra i doggy. Men gjør det kun rett etter dusj.. 

Anonymkode: 411fc...872

AnonymBruker
Skrevet
På 19.6.2017 den 4.26, eksentrisk skrev:

Gjorde du det på noen på ONS? Og shaver typen din seg? Det må jo være et minimum? :)

Nei, selv gjorde jeg det ikke på noen på ONS, og opplevde heller ikke at det ble forventet på noen måte, selv om vedkommende gjorde det på meg på eget initiativ. Akkurat på ONS så fristet det ikke for min del etter som jeg ikke kjenner vedkommendes vaner rundt hygiene. 

Nåværende kjæreste shaver seg aldri glatt, selv liker jeg kjønnshår på menn, og tenner ikke på helt glattbarberte underliv. Men han tar vel en stuss i den regionen, og har ikke så veldig mye krattskog rundt anus uansett, så med en grundig dusj så går det helt fint. Har vært sammen i flere år nå og ingen av oss har blitt antydning til syke på noen måte, så da er alt i orden. :) 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

i alle forskjellige posisjoner, det er bare noen cm fra fitta til rumpa, er bare å slenge tunga innom (forutsett at det er rent)

Hvis du skal gjøre det på en mann, slikk på ballene og under ballene(skrukken) også er det bare å fortsette lenger ned.

• Liker 1
Skrevet

Synes det bare kiler litt selv, men han får lov da jeg vet det tenner han og jeg tross alt ikke har noe imot det selvom det gir meg lite. Tenner sinnsykt på å rimme samboeren, så det gjør jeg så ofte jeg vet han er ren nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...