Gå til innhold

Elektrisk fotfil... verdt det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaring med scholl elektrisk fotfil? Er de verdt det, i forhold til de vanlige filene? 

Anonymkode: 0292e...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kjøpte meg det. Bruker den nesten ikke, for  meg var det mye mer effektivt å bruke vanlig fil. Så for min del - ikke verdt pengene. Men så har jeg mye hard hud, da.

Anonymkode: 31da0...c8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min, var ikke det i førsten. Men fant ut at man ikke må trykke den mot huden, bare holde den lett inntil. Bruker den en gang i uken ca, og det tar bare noen minutter å vedlikeholde huden myk og fin 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker du den på tørr eller nydusjet hud?

Anonymkode: a3211...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes vanlig fotfil er bedre. Filer beina før de blir våte da blir resultatet best synes jeg. Elektriske er parkert i en skuff. 

Anonymkode: f5f62...f09

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med scholl elektrisk fotfil? Er de verdt det, i forhold til de vanlige filene? 

Penger ut av vinduet. Fungerer bedre i reklamen enn i virkeligheten. Kjøp en ordinær fotfil, gjerne fra samme leverandør. Min er brukt noen få ganger og ellers er den skapfyll. Støver over hele badet ved bruk gjør den og. 

Anonymkode: 712db...f2d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, MissPierce skrev:

Jeg er veldig fornøyd med min, var ikke det i førsten. Men fant ut at man ikke må trykke den mot huden, bare holde den lett inntil. Bruker den en gang i uken ca, og det tar bare noen minutter å vedlikeholde huden myk og fin 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er fornøyd med min og bruker det oftest på våt hud, men også på tørr. Er kjekk synes jeg, men det fungerte likeså godt med sånn vanlig fotfil

Anonymkode: aa7f1...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker vanlig fotfil best. Smører på Bio Oil etter filing, resultat; "babyhæler" ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bortkastede penger. Finn en ordentlig litt grov fil i metall. Har ikke sett noe bruka ndes her på lenge, men fant en fin i spania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begge deler. Smører så med krem, og sover med sokker på. Babymyke føtter hele tiden 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bortkastet penger med mindre du bort i mot ikke er plaget med hard hud i utgangspunktet. Jeg sliter med tørr hud og sprekker på helene. Fikk en slik i gave, og det var jo ikke noe futt i den, var så vidt den berørte huden, det nytter jo ikke når man har veldig tørr og tykk hud. 
Jeg kan bruke en dremel på  mine føtter uten at det blir for mye. Men altså, best er en god fotfil som brukes ofte.

Anonymkode: 41b5b...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest lipgloss
På 17.6.2017 den 22.15, AnonymBruker skrev:

Synes vanlig fotfil er bedre. Filer beina før de blir våte da blir resultatet best synes jeg. Elektriske er parkert i en skuff. 

Anonymkode: f5f62...f09

Helt enig i dette,scholl sin elektriske forfilm er bare tull,mye bedre med vanlig fotfil.

Resultatet blir også beste med filing på tørr hud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte en... og angret. Var ikke slik som jeg trodde. Bedre resultat med vanlig fotfil. Så jeg ga den til mamma. 
Note to self; hør på hva flertallet sier på KG. 

-ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med min jeg da :) 

Anonymkode: acf56...71e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har Scholl elektrisk fotfil og er kjempefornøyd med den! Foretrekker denne fremfor vanlig fotfil. Bruker den helst på nydusjet hud. I tillegg så bruker jeg mye kortere tid med elektrisk fotfil enn med vanlig. 

Har også flere venninner som har kjøpt eller fått Scholl elektrisk fotfil i gave, og de er også så fornøyd med den at de bruker den istedenfor vanlig fotfil. 

Anonymkode: 58ba5...0f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke veldig plaget med tørre føtter, men det hender en gang i blant. For det formålet funker Scholl perfekt for meg(jeg bruker den groveste, men den som er "finere" funker fett også), men vanlig, "manuell" fil funker vel så bra - om ikke bedre. 

Så - noe "must have"-produkt er det definitivt ikke, men den funker for meg og jeg liker den.

Anonymkode: 56015...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den elektriske fotfilen funker overhodet ikke på meg. 

Anonymkode: c316b...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...